• Sophiebysophie

Gekås vol 14

Hej!

Tänkte höra om ni som besöker ullared, vet ungefär när dom brukar få in höstoveraller o liknande till barn? (strl 86-92)
    Tänkte nämligen åka dit någongång under första veckan i Augusti.
    Våran son ska börja dagis veckan efter, vill köpa overall, regnställ och kläder inför hösten/vintern.

tacksam för svar om någon vet

• Sophiebysophie
    lovelyangel82 skrev 2010-08-01 11:38:07 följande:
    Någon som vet om de har någon leksaks spis med diskho den lite större varianten än den vanliga

som den här typ

data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-d945e396fa1.../

eller om de har någon likande i andra märken och i så fall vad de tar för den
    Kan tipsa om att IKEA har leksaksspis, plattorna lyser när man sätter på dom, finns diskho, och även micro!
    Jätte fint, ska jag köpa till sonen i julklapp www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70129801 koster 795:- för köksdelen och vill man köpa till micropåbyggnaden kostar den delen 249:-
  • Sophiebysophie

Någon som vet om det finns Timmy Lamm leksaker? Vet att det finns filmer, men finns dockorna/nallarna?

Sen undrar jag vad för typ av Lego Duplo det finns? Jag vet att dom har dom boxarna med "vanliga" klossar, men vad finns det för typ av duplo med figuer ect?

• Sophiebysophie

Föresten, någon som vet vad för typ av Fisher price little people dom har? Har dom exempelvis bondgården eller bilgaraget?

• Sophiebysophie
    Tezz80 skrev 2010-09-10 21:01:39 följande:
    senast för ett par veckor sedan fanns både bondgård o bilgarage, brukar finnas gott om Little people att välja på.
    Aha va bra!

Någon som sett om dom har en tågbana från Fisher price little people, ett tåg som går på en bana som man trycker på gubben eller liknande så kör tåget runt, och låter när den kör förbi stationen
  • Sophiebysophie

Någon som vet om dom har Mikeys större barnspis på gekås? Den med handfat och kran bredvid plattorna?
    Står o velar mellan den och ikeas variant

• Sophiebysophie
    KattenJanson skrev 2010-10-13 14:06:56 följande:
    Vet ej om den finns eller pris men här har de den på kampanj, funderar själv på en sådan till sonen.

lekmer.se/leksaker/minikok/kok/micki-minik%c3...
    Jo jag har sett den där, men tvekar mellan den och ikeas variant, för på ikeas spis så lyser plattorna när man vrider på vredet, kan ju vara lite kul kanske
  • Sophiebysophie

Vi ska åka ner den 30onde oktober, en lördag. Jag är ledig vardagar men inte min sambo så vi måste åka en lördag tyvärr, bara att räkna med att det kommer va mkt folk.
    Däremot så ska vi åka så vi är framme, minst 30-40 min INNAN dom öppnar, då brukar det i o för sig va lite kö in, men när man väl kommer in så är det ganska tomt, så man kan ta sig fram hyfsat till en början innan det fylls på.

Svar på tråden Gekås vol 14