Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Gekås vol 14

vet inte om ni tagit upp det tidigare i tråden.. men BABYSITTER... enkel utan motor o tjafs... någon som sett något sådant och till vilket pris?

• slemtorsk i din bralla
    Bambusa skrev 2012-09-11 18:42:13 följande:
    har sett, men vet inget pris.. ska dit om en vecka kan kolla då om du vill ?
    ja gärna.. för jag kanske ska dit om 2 veckor

• slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-09-12 03:31:09 följande:

ja det hade dom, 399kr har jag för mig att en enkel babysitter kostade
    uff det låter dyrt när det finns för 289 på leksaksbutiker....får grunna lite till på det och invänta flera uppgifter
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-09-13 12:12:15 följande:
    jasso? när jag var på babyproffsen senast kostade den 399
    BAbyproffsen har kampanj nu på en enkel för 249... lekbåge hade jag inte på min förra så jag ser inte meningen med en nu *S* har för mig att den förra jag köpte kostade 149 på Gekås men det var ju 8 år sen också så priserna stiger.

Ska inte ha förrän i januari så det är ju tid än...
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-09-13 15:36:00 följande:
    Låter ju som om jag är anti ullared men det är jag inte. Dom kan ha mycket bra saker till bra priser MEN man ska inte stirra sig blind på att allt i ullared är billigt för det är det inte. Man kan få bra grejer hemma också.
    ja absolut.. därför är det ju bra med sånna här trådar där man kan kolla runt lite.. och för att ens tjäna på att åka till Ullared (iaf när man har en bit att åka) så måste man ju göra rätt så många bra kap.

När vi var där i Juli blev mannen riktigt besviken, han hade inte varit där förr så han såg fram emot att köpa lite basic kläder..s om långärmade vita t-shirts och lite skjortor och när han såg att priserna låg högre än de han köpt på rea på Dressman...och inte lite hellre så blev han surig *S*

• slemtorsk i din bralla
    FrökenFreja skrev 2012-10-23 19:41:55 följande:
    Okej, tänkte att Gekås ändå säljer Lundby etc så man vet ju aldrig!

Vet du om de har kalastillbehör? 
    Lundby är ett eget märke som "vem som helst" kan sälja.

Toys R Us och Brs egna märken är knutna till deras butiker. Har jobbat i en BR-butik som chef och de säljer ALDRIG sina egna märken till någon annan distributör.

Gekås köper ju in varulager från tex konkursbon och leverantörer som vill sälja STORA kvantiteter, BR/Toys har inte det behovet, de säljer inte ut sin licens. Jag vet själv att någon snubbe köpte in massa grejer från en butik när vi hade höstlovsrea och sedan sålde han dem i sin egen butik och han blev faktiskt bötfälld....inte okej alltså.

• slemtorsk i din bralla
    Smultronhjärta skrev 2012-10-25 09:49:48 följande:
    Tror dock inte att det är en Brio, det finns dockvagnar men de är som sagt inte brio
    men de har haft brios övriga sortiment varenda gång jag har varit där så om de har brios dockvagnar är det inte konstigt.

Brio är ju inte ett låst koncept utan förs av många butiker.
  • slemtorsk i din bralla
    Cornellia skrev 2012-10-25 16:48:38 följande:
    Visst är höstlovet nästa vecka?

(Ska dit den 6/11)
    Det är olika på olika ställen i landet.. vet att en del har haft förra veckan, en del har denna veckan och en del har vecka 44
  • slemtorsk i din bralla

jag tänker så här.. några dagar före barnbidrag, mitt i veckan... lär vara något mindre än i direkt anslutning till barnbidrag och/eller lön...

Svar på tråden Gekås vol 14