Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Gekås vol 14

nån som sett regnskydd till barnvagnar. Jag har en trehjuling- babytravel Amsterdam och har hört att Ullareds standardregnskydd ska passa... vet dock inte vilket detta är och vad det ligger på i pris???

• slemtorsk i din bralla
    Smultronhjärta skrev 2012-11-07 16:42:38 följande:
    Barnpassningen utanför har kursat tyvärr
    näää vad synd.. min grabb älskade det stället.. jag med. Han var med in på Gekås för han ville försöka komma med i tv *S* men sen när jag skulle runt i de andra butikerna så var han gärna där nere. Och jag fick lov att ställa min kundvagn där (vi hade ingen bil att stuva in det i då maken släppte av oss och kom o hämtade oss sen) och kunde pusta ut med en kopp automatkaffe innan jag gjorde skoaffärerna och bokhandeln och de andra småställena...

Tycker att Boris borde fundera på att ha någon slags lekland inne på Gekås, som IKEA har tex. Det skulle de nog tjäna en slant på
  • slemtorsk i din bralla
    Smultronhjärta skrev 2012-11-07 20:41:41 följande:
    Ja jag fattar inte hur man misslyckas med en extremt bra marknadsidè på ultimat ort. Jag tror att nu att det är en tidsfråga innan Gekås löser saken, de har ju precis löst problemet med griniga gubbar så griniga barn borde stå på tur Oskyldig
    Ja det finns ju ett hunddagis.. visserligen inte i direkt anslutning till Gekås men en liten bit bort ..vi lämnade vår voffa där i sommras och är supernöjda... väldigt proffsig och trevlig dam som driver det och vår hund kan inte vara ensam så alternativet hade varit att ha henne i bilen, vilket hade funkat just den dagen då det var mulet och inte så varmt... men inte ultimat direkt. Billigt och fräscht. Rekomenderar det absolut om man har hund och inte kan lämna bort den eller ensam under vistelsen där.
  • slemtorsk i din bralla
    Gyllan skrev 2012-11-08 16:46:21 följande:
    Hur har det sett ut med folk då sista helgerna? Är det hopplöst på lördagar? Vi bor i Stockholm men ska till helgen antagligen åka till ett par vänner som bor I Varberg. Tänkte då passa på att ta Ullared när vi ändå är nere.
    helgerna är ju värst onekligen, men just nu är det ju trots allt någon vecka sedan lön och en vecka till barnbidrag. Jag har hört att fredagkväll är absolut lugnast men ni hinner kanske inte ner tills dess, ju närmare stägning man kommer dessto färre folk är det helt klart men det är kanske inte så lockande att åka o shoppa på kvällen heller.
  • slemtorsk i din bralla
    GrönaDruvan skrev 2012-11-09 11:10:15 följande:
    Talande skrållan kostar 249 kr! Är här nu och handlar julklappar
    ååå har du tid.. kolla gärna hur utbudet av långärmade herrsjortor ser ut

• slemtorsk i din bralla
    GrönaDruvan skrev 2012-11-09 14:46:38 följande:
    Sprang till herravdelningen som hastigast nu och kollade lite. Alltså,det finns en del, men allt är ju en smaksak! Finns mycket rutigt och jag tycker många ser fina ut!
    tusen tack vad gulligt av dig Mannen behöver nya skjortor o vill bara ha långärmat.. sonen vill ge honom en mörkblå med ränder (vet inte varför han bestämt sig för det) i julklapp. Rutigt är snyggt bara det inte är flanell
  • slemtorsk i din bralla

Jag åker i morgon, så lista gärna saker som ni vill att jag kollar så ska jag försöka hinna med allt.. jag har ganska lång tid på mig där inne och ska själv mest strosa omkring

• slemtorsk i din bralla
    Imaan skrev 2012-11-12 22:30:01 följande:
    Kolla gärna efter våffeljärn till belgiska våfflor. Såna tjocka våfflor. :))

Jag kollar..ska in bland köksgrejerna ändå
  • slemtorsk i din bralla
    Tuttan27 skrev 2012-11-13 07:03:18 följande:
    Någon som varit där igår, ev idag tisdag? Mkt folk?

På väg dit nu...enligt deras kö-kamera var det ingen kö i går iaf.
  • slemtorsk i din bralla
    trollis 81 skrev 2012-11-13 08:12:51 följande:
    Slemtorsk i din bralla: du får gärna kolla pris på lego friends ridläger och lego city flygplatsen.

Ska göra mitt bästa
  • slemtorsk i din bralla
    trollis 81 skrev 2012-11-13 08:12:51 följande:
    Slemtorsk i din bralla: du får gärna kolla pris på lego friends ridläger och lego city flygplatsen.

Flygplatsen 799 kr den andra såg jag inte.
  • slemtorsk i din bralla
    zasata skrev 2012-11-15 12:55:51 följande:
    Tänkte åka måndag, 3 december... Hur tror ni det är med folk om man är där vid 7-8 på morgonen?
    de öppnar väl inte förrän 8???? och i vart fall så är öppningen alltid värst är min erfarenhet för folk står o väntar i kö, bättre att komma någon timma senare för då har alla som köat vid öppning gått in.
  • slemtorsk i din bralla
    TinkyWinky skrev 2012-11-15 15:18:49 följande:
    Hörde att de skulle fått in babybjörn bärselar och överdrag till selarna.. stämmer detta ?? Ngn som varit där nyligen ??
    jag tyckte jag såg dem i ögonvrån, jag har ju redan köpt bärsele så jag kollade inte så noga. Men de har ju andra artiklar från Babybjörn. Men tror inte att de är så mycket billigare än ute i "vanliga" butiker
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-11-19 12:39:58 följande:
    Kårlins Väskor AB
    Danska vägen 5, 311 60 Ullared
    Tel 0346-362 10
    måste ju vara den butiken. minns inte om den heter kårlins men finns nog inte många andra skulle jag tro.
    finns väl en som heter typ väsklagret eller nåt...
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-11-19 12:47:37 följande:
    ja visst tusan så kanske den heter. trots att man vart förbi den tusen gånger har jag inte lagt namnet på minnet alls.
    inte jag heller *S* men jag kollade just när jag var där förra veckan för jag var ute efter en väska... men var aldrig in.
  • slemtorsk i din bralla
    Happiest skrev 2012-11-19 20:23:59 följande:
    Undrar hur man ska veta hur lång tid det tar att ta sig ut därifrån. Åker dit med buss på fredag och bussen går kl 20 och då vill man ju inte missa den. Irriterande att ställa sig i kö kl sex och så tar det en timme och så får man stå och vänta utanför. Sen om man går förbi kön vid 17kanske det är jättelång kö då så man ställer sig sen kanske det inte är någon vid 19. Vad har ni för erfarenheter?
    köerna går fort... de har ju miljoner kassor känns det som, så du behöver absolut inte ställa dig i kön kl sex, men det är ju bättre att du har god tid på dig, jag har aldrig stått i kön längre än en kvart och då har jag varit där då det varit ganska tjockt med folk.

Ta så att du har marginal, du kan ju svepa förbi kassorna o kolla läget någon gång då o då men inte gör det något om du får vänta trekvart, du kan ju sätta dig inne på Gekås, finns soffor utanför kassorna, köpa en läsk, pusta ut, packa om kassarna sen brukar busschaffisarna öppna bussarna en bra stund före avfärd för att hinna packa in.
Svar på tråden Gekås vol 14