• Gurkan

Gekås vol 14

Någon som vet när de börjar sälja vinterkläder på GeKås?

• Gurkan

Hej!

Någon som har lite koll på var i varuhuset man hittar de olika sakerna kankse vill hjälpa mig?
    Var hittar jag påslakanset till vagn är det på hemtextil eller på babytillbehöravdelningen?

Och andra frågor jag har ;P
    Finns det örngott att köpa till spjälsäng?
    Vad kostar lakan och örgott till spjälsäng?
    Påslakanset till vagn ungefärligt pris?
    Finns det bra spjälsskydd i vitt?

• Gurkan
    Bumblebina skrev 2010-08-24 20:01:03 följande:
    Barntextilierna finna på babyavdelningen. Alla de saker du frågar efter fanns iaf i våras, priser är jag däremot osäker på. Kolla noga storleken på din kudde och ditt täcke, för jag har insett genom åren att det finns en uppsjö av storlekar på dessa och således även på lakanen... Har ett par gånger kommit hem med fel (vanligtvis för litet) storlek och det är en stor källa till irritation! Är de för stora kan man ju iaf sy om dem om det skulle vara så...
    Tack!!
  • Gurkan
    emsoca skrev 2010-08-25 11:17:01 följande:
    Kom hem från Ullared igår och måste säga att jag är besviken..... skulle handla massa till kommande bebisen men det fanns verkligen inga kläder för bebisar! Köpte 2 bodys bara för att köpa nått men känner mig inte nöjd med dem. Hade alldeles för höga förväntningar på gekås :(
    Vad var det för "fel" på kläderna om man får fråga?
  • Gurkan

Mm börjar bli lite orolig när det är andra personen skriver och klagar på utbudet av kläder.
    Jag hade tänkt åka till Ullared och handlat kläder till lilleman i storlek 74 och 80 har ju dock 20 mil dit och 20 mil hem och om det inte finns så mycket kläder så känns det kanske inte så bra...
    Något som varit där nyligen och letat kläder i de storlekar jag är ute efter som kanske kan berätta lite mer om utbudet?

• Gurkan
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-25 19:22:13 följande:
    Vi handlade jättemycket i de storlekarna i våras
    Skönt att höra att det fanns i våras!

Ingen annan som varit på Gekås nyligen och handlat i stl 74/80 som kan berätta om utbudet?
  • Gurkan
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-25 21:40:24 följande:
    Kommer handla i de storlekarna på lördag också, kan återkomma om utbudet
    Ja gör gärna det!
    Och om du gör några riktigt snygga fynd kanske du till och med skulle kunna tänka dig att lägga upp några bilder i bildtråden ?? :D
  • Gurkan

De här frågorna har säkert varit uppe men tråden är så lång att jag ställer dem ändå.

Regnställ (byxa och jacka) dam, finns det och för hur mycket?
    Vinterställ dam (jacka och byxa) finns det och för hur mycket?
    Termobyxor herr? Pris?
    Mössa och vantar herr? pris?
    Mössa och vantar dam? pris?
    velourbyxor barn stl 86? Pris?
    Vintervantar barn? pris?

Vi har en bit att åka så det vore ju trevligt om man hade någon aning om priserna innan och om vi tjänar på det.
    Tack! 

• Gurkan
    Gurkan skrev 2011-09-07 10:50:10 följande:
    De här frågorna har säkert varit uppe men tråden är så lång att jag ställer dem ändå.

Regnställ (byxa och jacka) dam, finns det och för hur mycket?
    Vinterställ dam (jacka och byxa) finns det och för hur mycket?
    Termobyxor herr? Pris?
    Mössa och vantar herr? pris?
    Mössa och vantar dam? pris?
    velourbyxor barn stl 86? Pris?
    Vintervantar barn? pris?

Vi har en bit att åka så det vore ju trevligt om man hade någon aning om priserna innan och om vi tjänar på det.
    Tack! 
    glömde visst fråga om regnställ herr med och pris på det iså fall!!??
Svar på tråden Gekås vol 14