• Gurkan

Gekås vol 14

lindalake skrev 2011-09-07 13:38:34 följande:
    kolla i bildertråden och pristråden så får du svar på en del iaf
    Pristråden får jag ingen ordning på, listan är så lång att det är svårt att se vad som är vad :/
    Men bildtråden har jag klart inte tittat i 
  • Gurkan
    wildlife skrev 2011-09-08 07:41:57 följande:
    Finns det regnställ för vuxna? Måste vara ett som andas. Villket märke är bäst om det finns? Pris?
    De visar ett på bloggen som ska kosta 199 kronor. Om det andas har jag ingen aning om...

• Gurkan
    jordnöten skrev 2011-09-08 09:30:04 följande:
    Yes!
    Kalas!
    vet du vad priserna ligger på på ett ungefär?
    Alltså jag fattar att det beror på vad man väljer men ett uppskattat snittpris vore väldigt väldigt tacksamt (tight budget, försöker få in så mycket som möjligt!) 
  • Gurkan
    jordnöten skrev 2011-09-08 12:08:33 följande:
    Tittade inte alls på priserna. Hade inte tänkt köpa några. Men kunde ju inte låta bli att snegla lite på dem när jag passerade. Såg att det fanns bla panelgardiner, längder med öljetter, och kappor. En hel del snyggt!
    oh!
    det låter ju onekligen lovande, tack! 
  • Gurkan

Nu är jag i farten igen :)
    Har kikat i pristråden men hittar inget... Har de möjligen brio spis på gekås? Kanske vasken med som går att köpa till? 

• Gurkan
    Tuttan27 skrev 2011-09-10 09:30:50 följande:
    Var på Gekås igår och guuud så skönt det var, knappt något folk överhuvudtaget! Inget trängsel i gångarna alls , och ingen kö alls i resturangen!
    Verkligen en lyckad tripp med fina inköp! =)
    Hoppas på att det inte är så mycket folk när vi ska dit imorgon :)

Hur är maten i restaurangen?  
  • Gurkan
    Skandal skrev 2011-09-10 11:17:41 följande:
    Jag var där också igår. Det var som sagt ingen kö alls men det blev rätt mycket folk fram på em.

Maten är precis som IKEA:s ingen revolution sas
    Ah vi tar morgonpasset vi ;)
    Tänkte ta restaurangen innan vi går och betalar och åker hem.
    Ikea-style duger utmärkt. Såg på hemsidan att det var billigt med.  
  • Gurkan
    MimmiL skrev 2011-09-10 12:39:02 följande:
    Jag gillade Ikea-maten :) Finfint amningsrum, stort fräscht skötrum, barnstolar...
  • Gurkan

Nu har vi varit på gekås!
    Vi var där strax efter öppning och det var inte mycket folk alls, ingen kö in och gott om plats i gångarna. vi var klara vid kl 11 och då började folk att strömma till. vi betalade, ingen kö i kassorna heller, och gick ut och lastade ur bilen och gick in och åt på restaurangen men vad missnöjda vi blev. Hade ju tänkt att det var som ikea men maten var mycket sämre än ikea. Salladen var nog från gårdagen, brun i kanterna. Maten var inte speciellt god alls och även om den var billig kändes den inte värd pengarna :/

Men vi fick i alla fall tag på vad vi ville!
    on the peak regnställ dam för 229 kronor
    regnställ herr 229 kronor
    Bas t-shirt herr, 19.95 kr
    Vinterjacka dam, 499 kr 
    Skidbyxor dam, 299 kr
    Skidbyxor herr, 229 kr 
    (plus mer förstås)

Däremot hade de inga briospisar, bara micki. Och julgardinerna var inte mycket att hänga i granen, inte i min smak i alla fall. 

• Gurkan
    Krabbolina skrev 2011-09-11 15:37:22 följande:
    jag tyckte laxen med romsås var smarrig!
    det är mycket möjligt!
    Jag åt chilikycklingen och det var inte mycket till smak på den. Sambon tog kotlettrad och den var så torr så torr. Lilleman fick pasta och köttfärsås men färsen var trots sås väldigt torr och han åt inte mycket alls av den. 
  • Gurkan
    lillälva skrev 2011-09-11 18:30:45 följande:
    Ni som kan Gekås...

... vad skulle ni INTE köpa där?

Hör att folk pratar om att vissa produkter och märken är minst lika dyra eller dyrare som i andra affärer...med vad är det för produkter/märken?

Vad tycker ni man kan spara mest pengar på?

Ska åka på fredag! Var ett par år sen sist så jag är såååå taggad           
    Nu är jag en rookie själv men jag köper inte hygienartiklar eftersom jag kan köpa dem lika billigt på ÖoB.
  • Gurkan

jag börjar tro att vi fick typ gårdagens mat eller något för det vi fick låter inte alls som den upplevelse ni fått :/

• Gurkan
    Katten Minus skrev 2011-09-12 18:21:57 följande:
    Hejsan!

Är det någon som har sett kundvagnen med saker i, som man kan köpa till barn?
    De hade en liten gekås-vagn i plast med matvaror/paket i. Tror den kostade 119 eller så var det 129... Kan vara mer men jag tror inte det :)
  • Gurkan

hittade ingen brio spis på Gekås men det billigaste med frakt jag hittat (även vit och svart spis) är hiko.se
    Tänkte det var fler som efterfrågat spis och tänkte jag  kunde tipsa. Köpte spisen och tillhörande diskbänk och med frakt för 636 kronor. Bara spisen kostar på min lokala leksaksaffär 449!

• Gurkan

Såg på tv-serien att de har Bruder traktorer och släp, är det någon som vet vad traktorerna kostar?

Svar på tråden Gekås vol 14