Gekås vol 14
Men bildtråden har jag klart inte tittat i
Har det kommit in julgardiner än?
Nu är jag i farten igen :)
Har kikat i pristråden men hittar inget... Har de möjligen brio spis på gekås? Kanske vasken med som går att köpa till?
Nu har vi varit på gekås!
Vi var där strax efter öppning och det var inte mycket folk alls, ingen kö in och gott om plats i gångarna. vi var klara vid kl 11 och då började folk att strömma till. vi betalade, ingen kö i kassorna heller, och gick ut och lastade ur bilen och gick in och åt på restaurangen men vad missnöjda vi blev. Hade ju tänkt att det var som ikea men maten var mycket sämre än ikea. Salladen var nog från gårdagen, brun i kanterna. Maten var inte speciellt god alls och även om den var billig kändes den inte värd pengarna :/
Men vi fick i alla fall tag på vad vi ville!
on the peak regnställ dam för 229 kronor
regnställ herr 229 kronor
Bas t-shirt herr, 19.95 kr
Vinterjacka dam, 499 kr
Skidbyxor dam, 299 kr
Skidbyxor herr, 229 kr
(plus mer förstås)
Däremot hade de inga briospisar, bara micki. Och julgardinerna var inte mycket att hänga i granen, inte i min smak i alla fall.
uppdaterade bildtråden förresten!
jag börjar tro att vi fick typ gårdagens mat eller något för det vi fick låter inte alls som den upplevelse ni fått :/
hittade ingen brio spis på Gekås men det billigaste med frakt jag hittat (även vit och svart spis) är hiko.se
Tänkte det var fler som efterfrågat spis och tänkte jag kunde tipsa. Köpte spisen och tillhörande diskbänk och med frakt för 636 kronor. Bara spisen kostar på min lokala leksaksaffär 449!
Såg på tv-serien att de har Bruder traktorer och släp, är det någon som vet vad traktorerna kostar?