• Tibell

Gekås vol 14

Någon som vet om det finns ryamattor på gekås?!

• Tibell

Tack för alla svar angående ryamattor. Vi ska dit imorgon och förhoppningsvis kommer jag hem med en till dotterns nyrenoverade rum =)

• Tibell
    060810 skrev 2010-07-18 22:39:52 följande:
    Fanns Fischer Price garage när jag var där sist tror jag. Kostade väl en 300 kr eller nåt. Helt klart prisvärt i a f och sonen tycker om att leka med det.

Kul att vi är några som ska till Ullared imorn!!

Älskling87. visst husserar du i ep-tråden med? eller har jag helt fel nu? men känner igen ditt nick..  :p
    ep-tråden ?! Vad är det ?!
  • Tibell

Hahha nää den tråden har jag aldrig tittat in i. Däremot i astma/förkylningsastma tråden och allergitrådarna..så du har nog rätt i att du känner igen mitt nick =)

• Tibell

Ja herrejissus vad folk det var där idag! Vi gav upp mycket tidigare än räknat. Kom vid 10,30 och åkte hem runt 14. Helt galet!!

Men jag fick min ryamatta med mig hem iallafall =)
    Det var någon som frågade efter storlek och det fannas massa blandade.
    Jag köpte en rund stor (160 cm) vit som kostade 399
    Sen fanns det massa i ca 130x180 ( inte helt exakta mått kanske men ungefär) som också kostade 399.

• Tibell
    Pigelinen skrev 2010-07-19 19:15:44 följande:

Åh en rund rya... vilka färger finns de i??? Är gelen i runda mattor, lite roligare än rektangulära tycker jag

De fanns i vitt/beige, grönt och brunt tror jag det var !! Sem fanns det ju även de ryamattor som skimrar lite..om du förstår vad jag menar =) Vet dock inte om de fanns runda stora
  • Tibell

Då är det inte konstigt vi upplevde att det var helt galet med folk =) Vi har varit där flera gånger innan men aldrig varit med om liknande!!!

• Tibell

Japp fanns vanliga ryamattor med. Ungefär i samma storlek som Ikeas ryamatta. kostar 399 och fanns i lila, rosa, blå, grön, vit/beiga, bruna. Sen fanns det även mindre ryamattor, vet dock ingen storlek!

• Tibell

Någon som vet om de har bakmaskin på gekås..och vad de isåfall kan täknas kosta ??
    Har en liten höna här med multiallergi och jag måste därmed baka allt hennes bröd själv. Tänkte att en bakmaskin kanske kunde hjälpa en bit på traven =)
    Tack på förhand!!

• Tibell
    Tibell skrev 2010-09-16 23:01:10 följande:
    Någon som vet om de har bakmaskin på gekås..och vad de isåfall kan täknas kosta ??
    Har en liten höna här med multiallergi och jag måste därmed baka allt hennes bröd själv. Tänkte att en bakmaskin kanske kunde hjälpa en bit på traven =)
    Tack på förhand!!
    Puffar lite =)
Svar på tråden Gekås vol 14