• Tibell

Gekås vol 14

mammact skrev 2010-09-17 15:25:41 följande:
    har en dotter som inte tål gluten och mina svärföräldrar köpte en bakmaskin där för några år sedan iallafall. Billigare än i vanliga affärer, men vet ej pris. Bra är den iallafall.
    Tusen tack =) Ska ta en vända ner snart så jag hoppas det finns någon då !! Underlättar ju massor med en bakmaskin eftersom jag inte kan använda våran vanliga köksassistent pga av risk för mjölrester!
    Tack igen!
  • Tibell

En fråga till er experter. Om vi vill komma lindrigast undan ( tänker på antalet galna människor inne på gekås ;) ) när bör man vara där??
    Tiiidigt en lör/sön eller runt 16-17 en vardag ?
    Tack på förhand

• Tibell
    Ruso skrev 2010-12-16 13:46:52 följande:
    Nån som vet något om manny toolsen... har någon bekant som är på väg till Ullared nu, skulle vilja veta lite mer vilka verktyg de är och så..... samma som på BR?
    http://www.bamba.se/product.html?product_id=1955

Var där i måndags och då hade de ett sådant här sett. Har dock ingen aning om priset. Kollade inte super noga men är nästan helt hundra på att detta fanns då
  • Tibell

Rocketqueen : tack !
    Ja jag tror jag menar dem iallafall. Är mest ute efter grå, fanns det ?
    Nu ska vi inte dit förrän i april så de har kanske slutat säljas tills dess :/
    Då får det bli massa andra bebis saker.
    Väntar vår tredje men har hunnit slänga en del efter varje barn . Och en gekås resa som gravid kan man inte hoppa över bara sådär ;)

• Tibell

Någon som vet om det finns ridkläder för barn ( stl 110-116 ) på gekås? Pris på ett ungefär isåfall ?
    Vad kostar deras softhells jackor ?

• Tibell

Någon som har bra info om deras overaller ? Skulle ju helst velat ha lika tunna men varma som kaxs overaller är...finns det sådana ? Och pris på dem ? Någon som vet om de har regnoveraller i stl 74?

• Tibell

7 michelingodingar : har du några bilder på overallerna och täckjacka/byxa ?

• Tibell

Jag kikade lite i din blogg jätte fina overaller ! Och de tjocka och lite otympliga eller verkar de smidiga ? Vilka färger fanns ?

• Tibell

Någon som vet om gekås har sulvanian family figurer och hus ? Och pris på detta ?

• Tibell

Är vi galna som vill åka till gekås i januari ? Eller har det kanske lugnat ner sig lite tills dess ? Och vilket tror ni isåfall blir bäst för att undvika allt för mycket trängsel.. Början,mitten eller slutet av januari ?

• Tibell

Gekås på tisdag... Bra eller dåligt ?
    Hade egentligen tänkt åka i januari men shoppingsuget börjar bli allt för stort !

Svar på tråden Gekås vol 14