Gekås vol 14
Tack igen!
En fråga till er experter. Om vi vill komma lindrigast undan ( tänker på antalet galna människor inne på gekås ;) ) när bör man vara där??
Tiiidigt en lör/sön eller runt 16-17 en vardag ?
Tack på förhand
Såg att de hade lammskin. Någon som har pris på dem ?
Rocketqueen : tack !
Ja jag tror jag menar dem iallafall. Är mest ute efter grå, fanns det ?
Nu ska vi inte dit förrän i april så de har kanske slutat säljas tills dess :/
Då får det bli massa andra bebis saker.
Väntar vår tredje men har hunnit slänga en del efter varje barn . Och en gekås resa som gravid kan man inte hoppa över bara sådär ;)
Någon som vet om det finns ridkläder för barn ( stl 110-116 ) på gekås? Pris på ett ungefär isåfall ?
Vad kostar deras softhells jackor ?
Någon som har bra info om deras overaller ? Skulle ju helst velat ha lika tunna men varma som kaxs overaller är...finns det sådana ? Och pris på dem ? Någon som vet om de har regnoveraller i stl 74?
7 michelingodingar : har du några bilder på overallerna och täckjacka/byxa ?
Jag kikade lite i din blogg
jätte fina overaller ! Och de tjocka och lite otympliga eller verkar de smidiga ? Vilka färger fanns ?
Tack för hjälpen
ska dit om en vecka. ..ska nog satsa på dessa !
Någon som vet om gekås har sulvanian family figurer och hus ? Och pris på detta ?
Är vi galna som vill åka till gekås i januari ? Eller har det kanske lugnat ner sig lite tills dess ? Och vilket tror ni isåfall blir bäst för att undvika allt för mycket trängsel.. Början,mitten eller slutet av januari ?
Tack för svaren :)
Gekås på tisdag... Bra eller dåligt ?
Hade egentligen tänkt åka i januari men shoppingsuget börjar bli allt för stort !