• haga81

Gekås vol 14

Är det någon som vet om det finns bakmaskiner på gekås? Isf vilken/vilka och pris?

• haga81

Är det någon som vet om det finns mindre lammskinn som man kan ha i t ex bilstolen?
    Och isf vad det kostar.

• haga81

Vad tror ni om en fischer price learning puppy till en pojk på ca 9 månader? Funderar på det i julklapp
    till sonen och har sett att den är rätt mycket billigare på gekås.

• haga81

Tack för svaren om fisher price hunden. Tror nog att det blir en sån till sonen då, hoppas bara den finns

kvar när jag ska ner om 2 veckor......  Längtar!!

• haga81
    Micjah skrev 2010-11-07 16:12:49 följande:
    Vad är det för pris på learning puppy?
    Har för mig att jag läst 269:-. Nån annan som vet mer säkert?
  • haga81

Om jag inte minns helt fel har dom solskyddskläder från zunblock. Är det nån som vet om dom även har deras babysimbyxor?

• haga81

Ska snart åka till Ullared och tänkte köpa en solskyddsdräkt till pojken. Men jag kan inte bestämma mig om man ska ha en hel dräkt eller två delad. Vad tycker ni som har lite mer erfarenhet av sådana?

• haga81
    lissats skrev 2011-04-01 11:10:07 följande:
    Ni som är veteraner :) Är det mycket folk i slutet av augusti och början av september? Är det bättre att åka nu på våren? Sommaren? Orkar man med att gå där då?

Ifjol var vi där i slutet av oktober (tror jag) och då var det fullproppat. Inga köer iof men det gick inte att gå med vagnen utan vi fick lämna den och använda en korg för att ens ta oss fram. Så vill jag INTE ha det nästa gång vi åker. Jag tappar shoppinglusten helt o hållet. 

Så, ni som vet och har koll.. hur brukar det vara? Veckordagar? 
    Jag har varit där ett par gånger i början av september (oftast fredagar) och det har alltid varit jättelugnt då.
  • haga81
    MrsGustafsson skrev 2011-04-03 16:19:26 följande:
    Någon som har köpt MAm ammingspump på gekås? Vad var pris
    Har för mig att jag betalade 379:- men det var ca 1,5 år sedan så det kan ju ha ändrats.
Svar på tråden Gekås vol 14