• haga81

Gekås vol 14

Heleri skrev 2011-04-28 13:21:37 följande:
    Någon som vet om de har kvar "vedkorgarna" i metall med texten 'Wood' liksom utstansat? Fanns i höstas när jag var där...
    Japp idag fanns det några iaf
  • haga81
    Kaerleksbarn skrev 2011-05-06 22:11:46 följande:
    Skötbordet är absolut inte ostabilt och enda vi inte gillar är ju också kanten vid fötterna..
    har lagt en handduk som ligger halvt på skötbordet och halvt över kanten så är ingen fara
    Dottern är 19mån och det fungerar fortf utmärkt!

Gekås uppblåsbara skötbädd passar, inte de i skumgummi!
    Hade en uppblåsbar men som gått sönder, köpte en i skumgummi på Gekås som ligger lite över kanten på ena sidan men funkar bra ändå...
    Vi har det skötbordet med en skötbädd från Gekås i skumgummi och det funkar utmärkt. Man får trycka ner bädden lite bara.  På kanten har vi satt nån slags rund hård skumgummi, tror det är nån slags isolering man sätter runt rör. Låter kanske inte så snyggt, men den är grå och passar så bra så det ser nästan ut att tillhöra skötbordet.
  • haga81
    Heleri skrev 2011-05-07 22:21:40 följande:
    Från Gekås hemsida: "BARNMAT Barnmat finns att köpa på Kaffe & Co eller i restaurangen på plan 3. I restaurangen går det att få barnportioner av alla de rätter som finns på menyn. Medhavd barnmat går även bra att värma i våra fik, eller i restaurangen."

gekas.se/Default.aspx?tabid=182
    När vi var där förra veckan fanns det ingen burkmat att köpa i restaurangen utan endast hos Kaffe & Co.
  • haga81
    Kaerleksbarn skrev 2011-05-08 12:30:21 följande:
    Kan påpeka att uppblåsbar är mycket bättre!
    Hindrar ju bebisen från att rulla ut på sidorna tack vare de uppblåsbara kanterna och den där uppe är bra "kudde", sådant finns ju inte på skumgummivarianten..

Nu va dottern ändå ett halvår när vi bytade från uppblåsbar till vanlig skumgummiskötbädd!
    Men att "trycka ner" skötbädden gick inget vidare då den bucklar sig så dottern ligger ojämnt..
    så istället får ena kanten ligga utanför men det funkar givetvis bra det med men hade hellre haft uppblåsbar!
    Den uppblåsbara "fäller ut sig" bredare än vad den är om skötbordet är bredare
    Vi hade en uppblåsbar först men jag tyckte att det blev alldeles för tunt och hårt att ligga på så jag provade att lägga i skötbädden i skumgummi som vi hade och det har funkat utmärkt. För oss har det inte blivit att den bucklar sig eller att killen ligger ojämnt. Så jag tycker att skumgummi är mycket bättre Skrattande
  • haga81
    just a little skrev 2011-08-28 08:04:47 följande:
    Tack :) Någon som har erfarenhet av dom?
    Jag har den med fleece och jag har för mig att jag betalade 229 men jag kan minnas fel eller så har dom kanske gått upp lite sen jag köpte.

Hade den både i liggdelen och sittdelen och den har funkat utmärkt. Bor i göteborg och det blir ju sällan kallare än ett par minus här och då har det räckt med enbart jacka på sonen.  
  • haga81
    Lilla flodhästen skrev 2011-08-28 18:26:53 följande:
    Haga81: du har inte lust att mäta längden och bredden på din åkpåse??
    Tyvärr ligger den nerpackad och jag vet ej helt hundra var just nu. Är mitt i flytt så allt är lite rörigt :)
    Men jag ska till Gekås imorgon så om jag kommer ihåg så kan jag försöka mäta en där. 
  • haga81
    Lilla flodhästen skrev 2011-08-28 18:26:53 följande:
    Haga81: du har inte lust att mäta längden och bredden på din åkpåse??
    Jag hittade ingen av just den jag har som hängde framme igår så jag mätte en annan istället. Den var ca 104 cm i ryggen och 44 cm bred. Tror att fleecen är lite kortare men det är nog inte jättemycket och den är ungefär lika bred. 

• haga81

Är det nån som vet pris och mått på bilmattan dom visade i bloggen för några dagar sedan?

• haga81
    Luxuz skrev 2011-10-17 10:44:34 följande:
    Om det är samma som vi har, så köpte vi den för ca 80 kr i våras. Måtten är ca 120x80cm.
    Tack för svaret!
  • haga81

Är det någon som vet om dom har Brio tågset med lyftkran och isf vad den kostar?

• haga81

Någon som vet om dom har brio gåvagn (helst den svarta) och vad den kostar isf?

• haga81

Är det någon som har bra koll på Gekås mammakläder?
    Hur långt upp går storlekarna på byxor? Finns det jeanskjolar?

Svar på tråden Gekås vol 14