• tjejhalmstad

Gekås vol 14

någon som köpt gåstol och babysitter på gekås? som kan priser på dem ca. är de bra? mycket gung i babysittern? finns där elektriskbaby gunga med kanske?

• tjejhalmstad
    passau skrev 2011-12-27 08:04:59 följande:
    Någon som vet vad moulinex rivjärn kostar? Och om dom har öppet 1/1-12

ja undrar om det inte kostade ca.299. men kan ha fel.
  • tjejhalmstad
    smalles skrev 2012-01-16 10:48:50 följande:
    Nån som vet om de har bebiskläder från Lundmyr of Sweden?

var där i lördags och inte vad ja kunde se. Kollade i strl 56-68 och sen lite i de större strl. Pojkkläder. Såg bara på baby avdelningen att de hade talltiksset med det.
  • tjejhalmstad
    livet med barn skrev 2012-02-03 20:33:54 följande:
    Ensan: vad bra. Får hoppas att dom har i sommar när jag ska dit :)

De har de alldeles säkert.De har en hel gång med sånt.Visserligen bara på en sida men ja tycker där var en hel del. Scrappar inte själv utan gick mest och kikade bara. Såg olika papper,klistermärken, verktyg, band, stämplar, stämpeldynor m.m.
  • tjejhalmstad
    Tigra79 skrev 2012-02-03 22:39:50 följande:
    Någon som vet om de har åkpåsar, kvalitet och pris på dem isf? 

Ja de har åkpåsar där. Har själv en svart därifrån som jag tycker är bra och fin. Minns inte exakt va den kosta men tror det var 250-350kr. Färgerna de har haft har varit svart,röd och rosa,
  • tjejhalmstad

någon som vet om de har en sån där lekmatta i skumgummi tror jag den är gjort av. man pusslar ihop den och så är där siffror i mitten på varje bricka.joppas någon förstår vad ja menar, Pris isåfall,

• tjejhalmstad
    emma enhörning skrev 2012-03-09 09:32:34 följande:
    Tror de brukar ha det för 49 kr! Pusselmatta alltså... Kan inte minnas att jag såg det sist dock men jag letade ju inte heller efter det...

ah tack så mycket. du vet möjligtvis inte va det kostar i andra butiker? Du kanske inte är från Halmstad men om så kanske du vet vart det säljs här? :)
  • tjejhalmstad
    Ancilla skrev 2012-03-18 16:04:44 följande:
    Någon som vet om det finns smurfar i varuhuset, om ja vad kostar de?

Ancilla

Ja det fanns där i måndags iallafall.Såg nått smurfhus med och de låg väl runt 250 kanske
  • tjejhalmstad
    Ancilla skrev 2012-03-18 16:25:08 följande:

Såg du vad själva smurfarna kostade?
    Ancilla

nej de gjorde jag inte, i detta hus jag såg ingick nån smurf med verkade det som. Och tror ja såg att de sålde enskilda paket med smurfar med men såg inte priset. sprang bara snabbt förbi. inte riktigt saker till min lilla pojke ännu :)
Svar på tråden Gekås vol 14