• tjejhalmstad

Gekås vol 14

Smilla skrev 2012-09-24 11:04:44 följande:
    Någon som vet om de har Brios leksaksspis, gärna den i vitt eller svart? Har hört att de har micky inland men den är ju inte lika snygg ;) Vad kan en sådan kosta där?

tror bara de hade en rödspis när jag var där förra veckan.
  • tjejhalmstad

Vet någon om det finns städleksaker/vagn till barn på gekås? Dammsugare? Pris isåfall.

Söker även en annan grej som fischer price har. Är som ett fyrkantigt litet bord, inte högt alls. Som man kan bygga större lego/duplo på. Kunde nog ha legot under plattan som man bygger på. Den var även eletrisk så där fanns plattor som snurrade. Har sett ett sådant bord uppe på sjukhusets barnavdelning. Men hittar ingenstans på nätet. Minns ej vad den hetter mera än det var från fischer price. Någon som vet om liknande finns på gekås??  

• tjejhalmstad

någon som vet om de har en "städ" vagn för barn där? 

även ifall de har adventskalender med lådor som man själv kan stoppa i paket eller en duk / tavla som
    man hänger upp där det står färdigt alla dagar fram tilljulafton så man kan hänga paketen i?   

• tjejhalmstad
    linn78 skrev 2012-11-15 19:59:22 följande:
    MC i miniformat''

Någon som sett om dom fortfarande har denna? Och till vilket pris?
    tyckte det var den jag såg stå uppställt den i onsdags så den finns kvar. kolla ej pris
  • tjejhalmstad

Någon som kan lite priser på lego duplo? Tex de stora gröna brickorna man kan bygga på? Såg på maxi att de gick på 149kr, även små förpackningar med nångubbe i gick på 59-69kr. Är de sor prisskillnad och handla de på gekås tro? 

• tjejhalmstad
    FamLilja skrev 2013-06-10 19:22:55 följande:
    Oh! Jag har en fråga till! Finns det rutschkanor på gekås? Och vet nån pris?

Ja de har de. Minns inte exakt men tror den låg runt 200-250kr
  • tjejhalmstad
    4539 skrev 2013-09-11 15:22:06 följande:
    Finns tält både till prinsessor och prinsar

Tack :) Kommer du ihåg på ett ungefär vart de ligger? Va där inte för att för länge sedan och såg inte då nämligen. Om de är på kill eller tjej avdelningen tex? Förra året låg de vid barnvagnarna om jag inte minns fel. Eller iallafall inärheten. I vilket fall tror jag det blir dit imorgon :P
  • tjejhalmstad
    4539 skrev 2013-09-11 20:32:43 följande:
    Såg att dom var typ på en hylla så man var tvungen att kika uppåt, om jag inte minns fel så vid leksakerna i början/närheten utav där dom har leksaksmat osv

Tack. Ska kika där :)
  • tjejhalmstad
    4539 skrev 2013-09-11 20:43:52 följande:
    Hoppas du hittar, såg sist jag var där iallafall! :) 
    Fanns tyvärr inga. Det var länge sedan de hade dem sa de.
  • tjejhalmstad

Någon som vet om de har babysaker iform av smurfarna? Tex vagnhänge,speldosa eller snuttefiltar, även sängkläder?

Annars nån som vet vart man kan få tag i det billigast?

• tjejhalmstad

Någon som varit där nyligen och sett vad de har för shabby chic förvarings lådor? Tänker mest på de vita lådorna med text på, brödlådan, klockförvarings ask och smyckes ask.Var där förra veckan men va inte ute efter de sakerna då så jag kollade ej, även ca pris om någon kan och vet att just dessa sakerna finns.

Svar på tråden Gekås vol 14