• Ireth81

Gekås vol 14

Någon som vet om Bamse mitt första år finns på Gekås eller om de har andra mitt första år? Och vad de ligger i pris?

• Ireth81
    Malinn81 skrev 2013-09-08 10:47:15 följande:

tackar!

någon som vet något om bäddset till barn? innerkuddar till sängen och innertäcke eller jysk har kanske samma pris.. brukar kolla när de har rea...men ju längre man väntar dessto mer vill man ju byta ut :O)  
    Jag köpte babykudde på Gekås tror den kosta runt 13-15:- Max var mycket billigare
  • Ireth81
    Malinn81 skrev 2013-09-08 12:28:30 följande:

jo på ett sätt hade jag velat det, men samtidigt är det han som vill att vi ska dit.. jag har klarat mig i alla år genom att handla i vanliga affärer så skulle inte va så stor förlust för min del.. men är man väl där så är det ju lite synd o stressa faktiskt... vi får väl se vad som händer..
    Men finns ju fika ställen, där lämnar jag min make när vi åker dit, så kan han gå o kolla på det han vill och jag på mitt o så hörs vi av och går o äter alt fikar tillsammans. På så sätt slipper han gå med mig. Själv är jag mer den jag vet vad jag ska ha, köper de o sedan ut typ... Klarar inte när det blir för mycket folk
  • Ireth81
    Tessou skrev 2013-09-08 14:29:32 följande:

Finns det sådana där små skåp utanför eller inne i butiken, där man kan förvara sina saker? Typ där man stoppar i en 5 eller 10 kr och låser med nyckel?

ELIAS 090326
    Ja det finns precis vid ingången. Det är stora skåp
  • Ireth81
    Peak skrev 2013-09-08 15:03:37 följande:
    jag brukar tänka att om alla lämnade sina ointresserade män hemma skulle det bli ytterligare lite ledig yta att röra sig på istället SkrattandeSkrattandeSkrattande
    Nackdelen är den att jag kommer inte till Ullared utan maken då ja inte har körkort :-/ men såg att de börjat köra bussar men svårt o ladda upp inför bebisen och ta det på bussen :-/
  • Ireth81
    MissKaos skrev 2013-09-08 16:24:45 följande:

Nej nej TA MED!! Dumpa han i källaren det är bra där kan dom kolla på typ prylar som karlar kollar på. Utrusta med mobiltfn, sätt i fiket ett tag. Sen blir vagnen tung då får han  nog köra den! DU är ju höggravid!

Vi fyllde en hel kombi innan sonen kom Skäms Men det var bra! Allt från madrass till spjälisen via babygym till kläder och lakan. Plastadfrotte och gardiner.
    (sen åkte jag med jobbet en gång med men då handlade jag lite mindre..)
    Haha ja han måste med  det är bara så.. *Skrattar* Ja sist så gick han själv bland herrkläderna och sedan så satte han sig i sportbaren och sedan flytta han sig till röda kafeet, jag ringde när jag började bli hungrig och då gick vi upp o fika perfekt.. Ja precis min tanke.. han som får bära allting.. fast vi tänkte iofs åka nu snart *kliar i fingrarna* haha Men jag får ju inte anstränga mig ändå.. *skrattar* Åh madrass måste jag skriva upp *glömt* tack för tipset..

jag kommer nog inte dit mer sen innan bebisen kommer (bf 21/12) så jag får shoppa loss ordentligt *skrattar* :D
  • Ireth81
    timmy97 skrev 2013-09-16 18:55:18 följande:
    Stockade ponchos såg jag flera förra veckan.
    Okej Tack :)
    *~*~*~*Bf 21/12 2013*~*~*
Svar på tråden Gekås vol 14