Gekås vol 14
MissKaos jag tror jag läste att de har rullstolar man kan låna så du slipper gå hihi o då kan du åka ändå
MissKaos jag tror jag läste att de har rullstolar man kan låna så du slipper gå hihi o då kan du åka ändå
ngn som vet hur långt upp storlekarna går på amningsbehå? :)
Jag undrar om många åker dit nu denna veckan och helgen? Vad tror ni? :) jag har åkt innan jul innan och då har det varit tomt men nu är det ju helg precis så då kanske folk åker..
Någon som har koll på vad presentförpackningen med MAM flaskorna kostar på Gekås? Och vad de vanliga MAM flaskorna kostar?
Presentförpackningen med MAM flaskor kostar 189kr. De stora MAM-flaskorna kostade 48:95kr (tror jag) och de mindre MAM-flaskorna kostade ca 44:95kr.
Någon här som har koll på vad Tommee tippees blöjhinks refiller, kassetter i 3 pack kostar på Gekås?
Någon som vet om de har babybadringar? Och vad de kostar? Alltså sådana gula så babyn kan sitta i den. Ska dit i maj därför så
En "dum" fråga, har de kundvagnar med "babyskydd" eller vad man kallar det. Eller måste man ha vagnen med sig? Jag och en kompis ska dit och vi behöver veta eftersom vi båda har små ocj om vi behöver ha vagnen med oss
Ireth81 dom har sådana vagnar, fråga en väktare vid ingången så hjälper dom dig!
Någon som vet om det finns traktor och släp (tramptraktor, ganska "äkta")? Vad kostar dom?
Någon som vet priset på Fischer price nallen med kroppsdelar?