• jojojojojo

Gekås vol 14

Iphone prylar har de, fodral från 49:- å skyddsplast för samma pris i ett 2pack
    Fodralen har de väldigt mycket, en färgade, EdHardy, blingbling å olika mönster å färger, hårda å mjuka!

Syskon vagn har JAG inte sett någon, men jag har inte direkt tittat efter det heller!

• jojojojojo
    Smultronhjärta skrev 2010-09-13 20:58:03 följande:
    Just ja, tipsar alla som ska dit den närmaste tiden att det just nu finns Sveakläder på Gekås...

....till GekåspriserTungan ute
    hoppas det finns kvar på lördag :)
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    SweetBaby skrev 2010-09-14 09:23:03 följande:
    Någon som vet om det finns spjälskydd till vagga och vad det kostar i såfall?
    de säljer ju en vagga (den har vi) men ja´g köpte ett spjälskydd till spjälsäng åm satte i den, så nu kan vi ha det när vi byter vill spjälsäng
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

vet inte om de har till vagga...

jag tycker itne det e knöligt, den e ju i två lager på en del ställen på vaggan, emn jag tycker det funkar bra iallafall

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

weiii... imorgon kl 7 går bilen... längtar... vi å säkert många andra som skall dit imorgon, men vi hoppas att de kommer lite senare på dagen vid 12 när vi åker hem...

måste gå igenom de sista skåpen å se om det är något mer än det jag redan skrivit på listan som behövs,
    skall föröka hitta n ågot fint som jag kan ha på mig på hennes dop om en månad...

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Peos Mamma skrev 2010-09-17 17:17:56 följande:
    Hej är det nån som vet om de har bältesstolar på gekås? Alltå en sån bilstol som man kan ha från 4 år.....
    ja det finns, iallafall sist jag va nere, både med och utan rygg, vet dock inte priset men den utan rygg låg på under 100lappen om jag inte minns helt del
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

engångsartiklar så som plastbestik, servetter å papptallrikar fins vid livsmedel fortfarande va?

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Minttu skrev 2010-09-19 20:06:49 följande:
    Hej! Har nu sökt här på fl i trådarna om Ullared men inte hittat det jag söker..

För ett tag sedan var det någon som skrev om en "suddsvamp" eller liknande som var jättebra att rengöra tex gamla limrester från golv och annat svårstädat (om jag nu minns rätt).
    Vet någon här vad det är förnågot och vart i varuhuset kan jag hitta det?
    på kemavdelningen, vid all rengöring skulle jag tippa på!
    min mamma anväder dem mycket å e super nöjd med dem!
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    wildlife skrev 2010-09-21 13:49:42 följande:
    Okej, tack. Kollar där om vi hinner Skrattande

Jag funderar på att köpa grejer till en pressent låda, så vi inte behöver åka till stan så fort det blir kalas (eller om det blir julklappsbyte i skolan). Jag vill inte att det ska var så dyra saker och det ska passa barn i 6 - 12 års åldern. Någon som har förslag?

Pyssel, typ gör egen tvål, suddigummin osv. Vad är det för pris på dem?
    39-49:- tror jag de ligger på, sen finns det ett med hello kitty som e lite dyrare, de har även spel för ca 19:- som vi har i vår presentlåda lite pysselböcker å färgpennor också
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    wildlife skrev 2010-09-21 15:13:21 följande:
    Ja men det låter ju bra. Nu är det inte många dagar kvar. Ska bli så kul Skrattande Funderar på att börja med barnkläderna och leksakerna och sen ta resten på min lååånga inköpslista. Finns det mycket vinterkläder i stl. 134 - 164?
    det vågar jag inte svara på då jag ahr några år kvar tills jag behöver köpa det :)
    Selma 2010-06-12
Svar på tråden Gekås vol 14