• jojojojojo

Gekås vol 14

jag är super nöjd med min bröstpump från BabyBoom för 119:-
    min tjejkompis fick en philips som inte funkar, utan hon har tagit min babyboom nu å det har blivit pumpat mycket med den pumpen, så den rekomenderas starkt av mig!

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

hur tror ni det ser ut med folk på lördag?
    har aldrig varit nere på en helg förrut, men min lillasyster går i skolan så det e inte så lätt att få ihop en dag när hon å hennes mamma kan följa med båda två (hade gärna åkt själv på en vardag, men åker jag med dem så passar dem den lilla medans jag handlar)

tror jag lästa att det inte va så mycket folk förra helgen? kanske skall chansa på att det e lite denna oxå, innan hög säsongen drar igång för alla julklapps köp!

Vade tror ni´?

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Dissan skrev 2010-08-31 18:58:46 följande:
    Någon som vet om de har mattor på Gekås? Stora/små? Priser? Någon med bilder?
    Tack på förhand:)
    ja det finns lite mattor, vet dock ej storlek å pris på dem, har endast köpt en dörrmatta där en gång för läääänge sedan!
    Trixet skrev 2010-08-31 19:02:32 följande:
    Hej gott folk!
    Jag undrar om någon här vet om det finns bärsjalar på Gekås? Planerar nämligen en tripp dit snart och jag misstänker att dom är billigare än Babyland osv.

Tacksam för svar!
    såg det sist jag va där ialalfall, vet dock inte priset på det heller
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    guldrosen1 skrev 2010-09-07 19:27:27 följande:
    Någon som köpt fyrkantiga tallrikar och vad de kostar, helst vita???
    vi har de hemma! köptes dock för 4års sen,

inget att rekomendera att ha som vardags tallrikar ifall barnen brukar hjälpa till å duka, de väger nästan 1kg styck

annars väldigt snygga vi har dem när vi får gäster å vil duka fint
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Åker nästa lördag, barnvakt följer med! Eller jag fick bara följa med om jag tog med mig dottern :)
    Så jag kan koncentrera mig på shopingen, tyckte det va så bökig sist hon va med när jag va själv!

Blir främst massa handling till henne då hon måste ha lite nya kläder nu!

Någon som vet om det finns typ någon fleeas (säkert helt fel stavat) overall eller något liknande i stl 62-68??
    Inte en tjock utan lite tunnare som hon kan ha nu innan det blir jätte kallt!

• jojojojojo

Någon som vet om de säljer Lamaze bebisleksaker på Gekås?

• jojojojojo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-12 11:26:17 följande:
    Jag har för mig att den tjockare kostade 59:- senast jag köpte.
    jojojojojo skrev 2010-09-12 00:00:21 följande:
    Någon som vet om de säljer Lamaze bebisleksaker på Gekås?
    Inte när jag har varit där, jag har iaf letat men inte hittat några.
    tack för svaret! vi har älgen å biet från Libero hemma, å det e den enda leksakerna hon tycker e roliga (hon e dock bara 3månader)
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

åhhh... såg nu på bloggen att de har ullareds bodysar....
    DET skall jag köpa till lill skruttan för att reta min man... han "mobbar" mig för att jag gillar att åka dit :)

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Snuttjulla skrev 2010-09-13 09:28:18 följande:
    Säg inte så där, jag blir jätteorolig. Har längtat så efter det här, förväntningarna är på topp som vanligt. Har till och med fått min pappa aatt ta ledigt från jobbet, för tt följ med, och har är inte ens hemma och är sjuk-ledig när hn är sjuk, så det är STORT att han ska följa med.
    de öppnar en coffe shop i veckan, så det med att det e kaos i kafet va bara en kort period, tror det va onsdag de öppnar igen på sitt nya våningsplan!

jag åker på lördag å hoppas på lite folk... hmmm hoppas iallafall, men e även insteld på att det KAN vara jätte mycket folk! barnbidraget kommer ju inte förrens på måndag så vi hoppas iallafall :)
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Bumblebina skrev 2010-09-13 14:51:28 följande:
    Jojo, då ses vi kanske i folkvimlet... Vi ska också dit då. Vi brukar vara där vid öppningsdags och då brukar man ha ett par timmar iaf innan det blir hysteriskt (om det blir det...).
    vi åker oxå så vi e där när de öppnar, så tar jag barnavdelningen först å sen dam... sen kan jag gå å titta på annat, fast det e bara till lillskruttan jag skall handla nu, å något till mig om jag hittar... (kommer inte i mina gamla kläder sen hon kom, har fått en helt anan krops form)
    Selma 2010-06-12
Svar på tråden Gekås vol 14