Gekås vol 14
jag är super nöjd med min bröstpump från BabyBoom för 119:-
min tjejkompis fick en philips som inte funkar, utan hon har tagit min babyboom nu å det har blivit pumpat mycket med den pumpen, så den rekomenderas starkt av mig!
jag är super nöjd med min bröstpump från BabyBoom för 119:-
min tjejkompis fick en philips som inte funkar, utan hon har tagit min babyboom nu å det har blivit pumpat mycket med den pumpen, så den rekomenderas starkt av mig!
hur tror ni det ser ut med folk på lördag?
har aldrig varit nere på en helg förrut, men min lillasyster går i skolan så det e inte så lätt att få ihop en dag när hon å hennes mamma kan följa med båda två (hade gärna åkt själv på en vardag, men åker jag med dem så passar dem den lilla medans jag handlar)
tror jag lästa att det inte va så mycket folk förra helgen? kanske skall chansa på att det e lite denna oxå, innan hög säsongen drar igång för alla julklapps köp!
Vade tror ni´?
Åker nästa lördag, barnvakt följer med! Eller jag fick bara följa med om jag tog med mig dottern :)
Så jag kan koncentrera mig på shopingen, tyckte det va så bökig sist hon va med när jag va själv!
Blir främst massa handling till henne då hon måste ha lite nya kläder nu!
Någon som vet om det finns typ någon fleeas (säkert helt fel stavat) overall eller något liknande i stl 62-68??
Inte en tjock utan lite tunnare som hon kan ha nu innan det blir jätte kallt!
Någon som vet om de säljer Lamaze bebisleksaker på Gekås?
åhhh... såg nu på bloggen att de har ullareds bodysar....
DET skall jag köpa till lill skruttan för att reta min man... han "mobbar" mig för att jag gillar att åka dit :)