• kattengustav

Gekås vol 14

Längtandsfull skrev 2011-03-10 13:55:32 följande:
    Är det någon som vet om detta är den andra modellen på ståbräda på Gekås?
    Är detta Babyboom,s?

Vilken är isåfall bäst? Babyboom eller Buggyboard?
    Ja, den ser ut ungefär så, den vi har köpt, men jag har inte använt den ännu, så jag vet inte hur det funkar.
  • kattengustav
    Happiest skrev 2011-03-10 14:17:55 följande:
    Frågar igen, vad finns det för vagnmodeller på gekås? Är det bra vagnar de har där?
    Vi har haft våran i 3 år och tycker den är kanon, men det är den gammla modellen som vi har. Jag har ingen aning om hur dom är som finns nu.
  • kattengustav
    Längtandsfull skrev 2011-03-10 14:27:21 följande:

Ok. kommer du ihåg vad den kostar? Vad för modell på vagn har ni?

Va har har en Brio Duo 07 undra om den passar på den. Vet du?

Tror den kostade runt 199 kr, vet inte vilka vagnar den passar på då vi har gekås egna märke på vagn och tycker den är den bästa vagnen jag haft.
    Frågar igen, vad finns det för vagnmodeller på gekås? Är det bra vagnar de har där?
  • kattengustav
    Lissy81 skrev 2011-03-14 22:28:09 följande:
    Funderar på att åka dit en dag vecka 16, påskveckan. Vilken dag/dagar är bäst att åka? Vardagar eller nån av dagarna i påskhelgen?
    Tänk på att det är påsklov den veckan i vissa delar av landet, så har nog ingen större betydelse vilken dag man åker.
  • kattengustav
    Happiest skrev 2011-03-16 06:38:37 följande:
    Den var också med liggdelen, men tack ändå. Är riktigt sugen på en sådan vagn....
    Det finns ju en vagn utan hårdlift. Min kompis har den med hårdlift och hon är inte alls nöjd med den. Man måste ta bort hårdliften för att kunna fälla ihop den och sen är hjulen fram för små så det är svårt att styra den. Jag har den andra kombivagnen eller nått liknande och jag är supernöjd med den.
  • kattengustav
    pomola skrev 2011-03-18 20:43:06 följande:
    Hej, är det någon som vet om det finns en doktorsväska på leksaksavdelningen. Vilket märke? och givetvis den ständiga frågan; vad kostar den.

Vår dotter har fått dille på att leka doktor...
    Vi köpte en innan jul, tror den kostade 99 kr och det var den största utav dem, dom hade massa olika sorter.
  • kattengustav

Har frågat innan, men tänkte fråga igen. Någon som vet hur det är med barngrindar. Ej i trä. Vad priset ligger på ungefär?

• kattengustav

Vad finns det för olika babygym och vad ligger priserna på? Hade ett här hemma, men när jag tog fram det till våran bebis så var det trasigt.

• kattengustav

Någon som har koll på leksaksavdelningen? Har dom några små figurer som heter zoobies? Vad kostar dom i så fall? Ska ner på lördag och tänkte köpa julklappar och det är på en önskelista.

• kattengustav
    stintan80 skrev 2011-10-12 11:35:42 följande:

När är det minst folk om jag har dessa fredagar att välja mellan: 4 el 18 Nov?

Gissar på den 4, för den 18 har barnbidraget kommit, fast sen säger dom nu att det har ingen betydelse när man kommer på hösten är det mycket folk hela tiden.

• kattengustav

Någon som vet vad en paraplyskulky kostar i Ullared? Inte den minsta utan en med bygel och suflett?
    Så jag inte behöver åka ner i onödan.

Snabbt svar önskas.   

• kattengustav
    Coca cola light skrev 2013-08-25 11:36:58 följande:
    Vad har ni att säga om Gekås overaller? Har köpt Kaxs från Kappahl tidigare, men har en Gekås resa inbokad i september och funderar på om jag ska köpa sexåringens vinterkläder där. Vill ha en slittålig och vattentålig overall.

Vad brukar overaller kosta? 

Jag har varit jättenöjd, dom har bävernylonsoveraller tror dom ligger på mellan 200-400 kr, vet inte exakt.
Svar på tråden Gekås vol 14