• MissKaos

Gekås vol 14

CarpeNoctem skrev 2013-11-19 16:55:10 följande:
    Min mamma ska till ullared på fredag och jag undrar om det är någon som sett trosor med Disney prinsessor på? Storlek 86/92. Sitter och kikar runt på nätet nu nämligen men kanske kan skicka bud med morsan istället

underbyxor till barn brukar finnas både billiga och bra, massor. Men vilka motiv skiftar. På pojk brukar det finnas Blixten Spiderman tex så det borde ju inte vara omöjligt att det finns Disney ppå flick med
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Såg inte uppsamlare. Men pumpar fanns ju Avents och dom är ju ok

Peak skrev 2013-11-23 11:34:51 följande:
    Någon som har sett om det finns mjölkuppsamlare? Har sett att folk hittat amningsnappar så tänkte om de hade uppsamlade också? Billigaste bröstpumpen, ngtcatt ha?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Min son är lika gammal.

Han fick en handhållen Spelkonsol från gekås, under 300kr. Jättekul! Och lego.

Bambusa skrev 2013-11-26 13:49:33 följande:
    ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..

• MissKaos

Starta en tråd om det?

Bambusa skrev 2013-11-27 19:29:10 följande:
    okej, vi har funderat på en surfplatta,då vi har gamla hedeliga mobiler, och inte vill ha henne i våran data, men har en gammal hon spelat lite gamla spel på.. men hon är inte såå intresserad..andras surfplattor har dock varit kul..köket har hon glömt bort, likaså tvättstugan sin, så funderar på att ta bort de iaf ett tag..  

hur skulle ni göra om vissa kompisar bara förstör saker hela tiden, och föräldrarna tycker de är normalt, men  era barn inte gör så, kan man lägga bort/låsa in saker som ens eget barn vill skydda då? för de är ju inte kul när andra förstör hela tiden.. och, nej hon gör inte så hos dom.. hon råkade ha sönder en grej hos kusinen en gång, men kompisarna gör de heela tiden.. river saker från väggarna tom.. men ändå vill hon leka med dom efter ett tag igen..

• MissKaos

Förstår dig

Bambusa skrev 2013-11-29 19:31:40 följande:
    jo, men tycker de mest är hysteriskt folk som vill spy galla på allt och alla som svarar på nya trådar, å här verkar alla vara normal, så då passade ja på.. haha..

• MissKaos

From str 3 efter vad jag har hört. Tyvärr.. hadr varit min urdäkt för rn x-tra tur annsrs.

Bambusa skrev 2013-11-30 12:22:58 följande:
    citygross tar väl fortfarande bara 79kr om man handlar för 200? så var de när vi behövde köpa blöjor.. men de va bara pampers som funka för oss, libero läckte de rätt igenom varje gång..

finns de storlek 1 & 2 på Gekås?? newbaby?

• MissKaos

Ja till min femåring. Jaa den funkar.

bubblish skrev 2013-12-02 08:42:24 följande:
    Någon som köpt bältesstol på ge-kås? Betyg?

• MissKaos
    bubblish skrev 2013-12-02 08:42:24 följande:
    Någon som köpt bältesstol på ge-kås? Betyg?

Vi har alltså köpt en vanlig bälteskudde..

Stol har vi från Britax
  • MissKaos
    Lucky86 skrev 2013-12-02 17:11:24 följande:
    Tack :) Hur stora är dom i kuperna? :)

Jag har dom med fast i mindre strl. Upplever dom som rätt stora i strl och att dom töjjer sig lite. Bra passform, bekväma!
  • MissKaos

Brio järnväg finns lite.

Babyleksaker finns massor!

Svar på tråden Gekås vol 14