Gekås vol 14
Jag har köpt bilkudde till min son
Jag har köpt bilkudde till min son
Minns bara att dom var väldigt mkt billigare än hemma.
Filtar lakan madrass till sängen
amningskudde
tvättlappar torra
barnolja
leksak/skallra
sängmobil
Babysitter
Babygym
napp nappflaska
bröstpump
amningbabysitter
..bla.. fyll bilen! du spar massor. Gör en.lista på det du behöver köp allt du hittar på ulöared o leta efter resten hemma. Välj kända märken på typ babysit
Mina är jättebra
Dom enfärgat svarta och vita triumph kan rekomenders!
Mormorstrosorna för gravida var jättebra. Speciellt i slutet!
Mina är jättebra
Dom enfärgat svarta och vita triumph kan rekomenders!
Mormorstrosorna för gravida var jättebra. Speciellt i slutet!
Ja, ja och ja! Skor finns på skobo utanför.
Olika. Omöjligt svara på. Barnkläder tx fodrat regnställ tror jag jag gav ca 280kr för..barn jeans 120. Strumpor/underbyxor brukaran spara på att köpa där. Sloggi trosor till mig ca 80kr tror jag. Topeco strumpor 20.
Jag köper handkräm mm där. Leksaker ca 40% billigare i snitt vissa mindre än 1/2priset.
Böcker finns har inte koll på pris.
filmer finns med. Dom har typ Allt..
Olika. Omöjligt svara på. Barnkläder tx fodrat regnställ tror jag jag gav ca 280kr för..barn jeans 120. Strumpor/underbyxor brukaran spara på att köpa där. Sloggi trosor till mig ca 80kr tror jag. Topeco strumpor 20.
Jag köper handkräm mm där. Leksaker ca 40% billigare i snitt vissa mindre än 1/2priset.
Böcker finns har inte koll på pris.
filmer finns med. Dom har typ Allt..
Åhhhhh *avis*
Har sett det där.
Hur är detåpå barnavd n rensar garderoben.. och i höst behöver min pojk allt! 122 är det som gäller.
lillfian "behöver" nog med lite.. strl 80-86 tror jag höstkläderna ska vara i
På torsdag Min Tur! Äntligen!
Någon som varit denna veckan? Mkt folk?
Ger ju hopp! Åka med bebis lan ju vara en prövning ändå
Inte alls mkt folk idag!
Hittade massor.
Jag såg inget sånt.
men min dotter är 6mån så tottade väl inte efter det direkt. Sonen är 6 men det är inte hans favvosar.
någon som vet om dom har barnartiklar med figurerna från filen frost/frozen??
Någon som vet om gekås har brio järnväg och tåg? Och om dom har bra pris på det?
T
Vad tror ni om måndag, kommer det att vara massa folk? Barnen och jag är lediga så jag är lite sugen på att åka, men inget akut så jag kan ju vänta några veckor till, egentligen :)
Inte sett sjalar. Tyvärr.
Finns lego starwarsalmenack? Pris?