• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ms Kanga
    Kaisa Kavat skrev 2011-11-26 12:22:06 följande:
    Hejsan,

Finns det Kaplastavar? Och vad är priset för dessa i sådant fall??
    /Kaisa

Jag såg Micki trästavar när jag var nere förra söndagen - men kommer inte ihåg något pris
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • HN79

Vi åker alltid från lucia och fram till jul nån gång. Oftast har det vart på en helg och det är superlugnt på gekås då. Åtmindstonde de sista 5 åren. Hoppas det är det iår också då jag tänkte åka den 17:e

Nån som vet vad fårskinnsfällen på babyavd kostar och om den är bra?

• Kiira
    Nyfiken86 skrev 2011-11-24 23:35:02 följande:
    Kostar pippitröjorna till barn 149kr?
    nä den för vuxen kostade 149. för större barn kostade den 99 storlek122-170. baby vet ja inge pris
  • Tingeling1981

Någon som vet om våtservetterna i vit/blå förpackning med gul text (tror färgfördelningen är så) som det står K.U.N.G.H på finns?? Kostar typ 5:95 eller 6:95. Har alltid gjort det förut iaf... Har köpt dem jämt de senaste året när vi varit där men sist jag var där i början på augusti fanns de inte. Är ju jättebra och bra pris!!!

Fortsätter tjatet lite grann ifall det är nån som vet vad det finns för Dockvagnar, pris?

Ska åka på onsdag och hoppas på att det inte är för mkt folk. Nån som vet hur det kan vara en dag mitt i veckan efter löning och i anslutning till nära på julen??? Kollade på webkameran vid 9-tiden imorse = ingen kö och knappt nåt folk men så kollade jag vid 10:30. Jisses!! Men så är det ju också lördag efter lön....

Längtar efter att få shoppa loss, kommer bli mycket julklappar till dottern =). Knäppt att man kan längta så mycket efter att få springa runt o bränna pengar...  Bor nog en liten shopping- Demon inom mig. Hehe

• Nossmiarfe

Vi åker dit vid fem på em och då är det inte alls mycket folk.

• hannis00

någon som vet vad denna gulliga rödaprickiga servis för barn kostar som är i plåt???

• TheLove

Om en timme bär det iväg mot Gekås... Tack underbara ungar som väckte mig kl 04:30 och vägrade somna om Hjärta

• ss24

Hej! Någon som vet om Gekås refillpåsar till blöjhink bara passar deras egen (vad kostar den isåfall) eller om de passar till Angelcareblöjhinken?

• halloooo

Thzia: de små tunna refillpåsarna passar angelcare. Det brukar dessutom stå på skyltningen till vilka de passar.