• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ms Kanga
    sandrafia skrev 2011-11-21 19:02:15 följande:
    Nej vilken mardröm, sånt är jag alltid rädd för när man är där å shoppar man skulle ju förlora flera timmar på det kanske tom en hel dag.

jag fotar alltid vagnen med mobilen så att jag har vagnsnr så man kan efterlysa den i kundtjänst och så brukar jag knyta fast en plastpåse eller skarf på handtaget så att vagnen är lätt att känna igen på lite håll och så minskar risken att någon tar fel vagn och flyttar den.
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Zenobia
    Ludwig09 skrev 2011-11-21 18:33:59 följande:

Hej!

Undrar om någon som varit där nyligen vet om det finns termobyxa+jacka i set eller i alla fall termobyxor i damstorlek? Gärna pris oxå?

Nu handlade vi bara åt min sambon men det fann en hel del jackor och täckbyxor men inte i sett. Sambon köpte soft shell termobyxor för 229kr och en jacka för 399kr. Så det borde finnas på dam avdelningen också för ungefär samma priser.
    Tror vanliga termobyxor gick på 199kr, kanske men ja tittade inte så noga då soft shellen såg bättre ut.
    Sen i alla fall på herr hade dom mycket olika jackor och det fanns dyrare täckjackor också. Tror man har sett en del på ullareds hemsida.
  • sandrafia
    Picabo skrev 2011-11-22 09:55:29 följande:
    Det är då heliumballongen/erna på handtaget kommer till sin fulla rätt!
    Tack för tipset jag ska ta med en ballong på lördag =)
  • Kaxmaja
    Ms Ms Kanga skrev 2011-11-22 10:51:18 följande:
    jag fotar alltid vagnen med mobilen så att jag har vagnsnr så man kan efterlysa den i kundtjänst och så brukar jag knyta fast en plastpåse eller skarf på handtaget så att vagnen är lätt att känna igen på lite håll och så minskar risken att någon tar fel vagn och flyttar den.
    Ja att knyta fast något i handtaget är smart för då är det inte många som tar fel Jag satte fast min väska över handtaget
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • MrsL

Hejsan är lite i tankarna att ta en tur ner innan jul men då vi har ganska lång resväg är det ju bra att veta om det finns något av det vi är ute efter.

Hur är det med byggare bob grejor?

Även fisher price är intressanta.....   

Elliot 4/9-09 Syskon BF 25/3-12
  • Loppan boppan
    MiaP skrev 2011-11-21 14:51:13 följande:

Fanns lite olika smådockor förra veckan när jag var där. Vet tyvärr inte pris.

Tack =)

Fisherprice finns det alltid mkt av =) 
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2011-11-21 18:24:16 följande:
    Har sett resväskorna nu i bloggen (idag) någon som vet storlek på dem, behöver verkligen inte vara de prickiga men de ska vara den hjulmodellen, dvs 4 hjul så att man kan skjuta väskan stående. Gärna pris också!!!
    Såg att de uppdaterat bloggen nu
    Prickig väska:
    55 cm, 31 liter
    67 cm, 57 liter

Enfärgad väska:
    55 cm, 39 liter
    67 cm, 57 liter
    78 cm, 92 liter

Men någon som vet priser på dessa? El om det finns andra som jag menar...
  • virknålarna

usch det här med att bli av med vagnen! Kommer ihåg i tv-serien var det en tjej som började gråta när hon inte hittade vagnen, så tramsigt tyckte jag. Men sist jag var där, så blev jag av med vagnen! Kan säga att jag inte var långt från tårarna, som tur var hittade jag den efter en kvart!

• Loppan boppan
    virknålarna skrev 2011-11-22 17:26:44 följande:
    usch det här med att bli av med vagnen! Kommer ihåg i tv-serien var det en tjej som började gråta när hon inte hittade vagnen, så tramsigt tyckte jag. Men sist jag var där, så blev jag av med vagnen! Kan säga att jag inte var långt från tårarna, som tur var hittade jag den efter en kvart!

Jag lämnar aldrig min men det va smart att knyta nått på handtaget tycker jag
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt