• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • MissKaos

Såg inga på lek eller fritid.

4539 skrev 2013-08-14 21:26:58 följande:
    Någon som vet om dom har fått in pulkor ännu?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Nattsvart

Tack för svaret MissKaos! Då ska jag köpa några bh:ar när jag åker dit. Hoppas att dom fått in nån snygg amningstopp då också.

• MissKaos

100kr st. Jag ska ha ngn mer. Sov med bh sist. Det läckte ju.. och då låg msn back m tvätten hela tiden..

Nattsvart skrev 2013-08-15 20:01:56 följande:
    Tack för svaret MissKaos! Då ska jag köpa några bh:ar när jag åker dit. Hoppas att dom fått in nån snygg amningstopp då också.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Inbaal

är det någon som vet vad overallerna kostar och täckjacka och byxa? nu när vintern snart kommer

• 7 michelingodingar
    malar87 skrev 2013-08-15 15:47:26 följande:
    Hej. Jag undrar om det finns balans/spring cykel på Ullared? Isåfall pris

Har för mig att jag såg såna när vi var där förra helgen men tyvärr vet jag inget pris.
    Inbaal skrev 2013-08-16 15:00:53 följande:
    är det någon som vet vad overallerna kostar och täckjacka och byxa? nu när vintern snart kommer

vi gav 329 kr för overallerna och jacka+byxa låg på ungefär samma pris kanske 349 kr för två delars set.

• Gelicapelica

Jag köpte en 12" springcykel för 279 tror jag.
    Har sett att det finns billigare på tex citygross (om man har det i närheten)

• Tibell

7 michelingodingar : har du några bilder på overallerna och täckjacka/byxa ?

• Tibell

Jag kikade lite i din blogg jätte fina overaller ! Och de tjocka och lite otympliga eller verkar de smidiga ? Vilka färger fanns ?

• 7 michelingodingar
    Tibell skrev 2013-08-16 19:53:33 följande:
    Jag kikade lite i din blogg jätte fina overaller ! Och de tjocka och lite otympliga eller verkar de smidiga ? Vilka färger fanns ?

Tack, jag upplever att overallerna är ungefär som de på kappahl men det fanns tunnare overaller också och jag såg overaller från 199 kr. Jag tyckte att de vi köpte var de som borde klara en kall vinter   Bland de overaller som vi köpte så fanns de i grå, blå och så om du såg den rosarutiga vi köpte så fanns den även i blå/vit/svart