• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • tessanior

e=70935704][quote-nick]lilla snöflingan skrev 2013-08-29 16:02:00 följande:[/quote-nick]Nä, de fanns inte igår. De sa komma i september har jag hört.Fleecefodrade regnställ fanns, jag är ganska säker på att det var storlek 92-128 på dem och jag tror de kostade runt 270 kr. Fanns även fodrade galonbyxor för 99 kr. 170 kr för vanligt regnställ.229 kronor, för de vanliga. 999 för lammskinnsåkpåse.[/quote]

Tack så mycket!

• tessanior

e=70935704][quote-nick]lilla snöflingan skrev 2013-08-29 16:02:00 följande:[/quote-nick]Nä, de fanns inte igår. De sa komma i september har jag hört.Fleecefodrade regnställ fanns, jag är ganska säker på att det var storlek 92-128 på dem och jag tror de kostade runt 270 kr. Fanns även fodrade galonbyxor för 99 kr. 170 kr för vanligt regnställ.229 kronor, för de vanliga. 999 för lammskinnsåkpåse.[/quote]

Tack så mycket!

• Tessou
    tessanior skrev 2013-08-29 19:32:46 följande:
    Tack så mycket!
    Det fleecefodrade regnstället, är det i galon?
    ELIAS 090326
  • prickigkatt

Har en knasig fråga. Men vet någon här måtten på Gekås-vagnar? Intresserad av hur hög själva varudelen är och bredden på den i mitten.

• Seldonia

Är det någon som vet om de fortfarande har LEGO förvaringsbackar, de som ser ut som klossar. Och vilka storlekar i så fall?

• MissKaos

Fanns massor stt välja på när vi var där. Abekos kändes bra och inte plastigt iaf.

Tessou skrev 2013-08-31 10:09:59 följande:
    Det fleecefodrade regnstället, är det i galon?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Någon som vet om ståbrädorna från gekås passar till teutonia mistral?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-09-02 08:13:13 följande:
    Fanns massor stt välja på när vi var där. Abekos kändes bra och inte plastigt iaf.
    Låter bra, då ska jag köpa på mig lite!! Lite OT, men läser varje dag i träningstråden och är så impad över hur du orkar träna fast du är så långt gången.. Själv har jag fastnat i något hjul och orkar inget alls...
    ELIAS 090326
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-02 09:18:13 följande:
    Låter bra, då ska jag köpa på mig lite!! Lite OT, men läser varje dag i träningstråden och är så impad över hur du orkar träna fast du är så långt gången.. Själv har jag fastnat i något hjul och orkar inget alls...

HELT ot då. Jag satt på Spec FL halva natten inatt. Med Sdr och magont. Efter massor av udnersöknignar och en bebis som BM kallade "galen" i förhållandet mellan pigg/slö bebis så blev UVI domen. Ingen träning idag mao.. 
    Jag är  ON TPOPIC sugen på att gå igenom träningsavdelningen ordentligt på Gekås. Dom såg ju ut att ha en del kul därnere!