• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-02 19:37:07 följande:
    Ja, självklart får de julklappar, även om de har rummet fullt.. Vi har inte vågat ta bort någon leksak alls, han leker med ALLT han har! Åker runt på sin pyttelilla bild, skjutsar gosedjuren i lära-gå-vagnen, osv...
    Aha.. Min ville själv städa ut det som itne användes. På ETT vilkor. Att jag sparar allt till lillebror...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-09-02 19:48:06 följande:
    Aha.. Min ville själv städa ut det som itne användes. På ETT vilkor. Att jag sparar allt till lillebror...
    Det var en bra kompromiss!
    ELIAS 090326
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-02 19:50:22 följande:
    Det var en bra kompromis
    Jättebra! Och det går ju ta fram om han vill ha ngt.
    OCH han fick plats för lite nya prylar för större barn som han gillar nu
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ja

Loth skrev 2013-09-03 17:35:25 följande:
    Finns det utbud av vinterkläder för barn inne nu? :)

• Seldonia

Ursäkta tjat, men vet någon om de fortfarande har legos förvaringslådor (de som ser ut som stora klossar)?