• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Elins mamma 2010
    Abborren skrev 2013-09-17 21:11:29 följande:

Någon som har koll på docksäng dockstol, potts till docka? Finns det? Kostar?

Dockstol kostar 99 kr för en i trä. Jag köpte den sista igår men de fyller väl på snart. Det fanns även en som ska sitta fast i bordet. Dockpotta fanns också.
  • 4539
    Abborren skrev 2013-09-18 09:32:46 följande:
    Hur ser det ut med papperstallrikar muggar servetter till barnkalas?
    Dom hade ett par antal olika motiv, prinsessor och prinsar osv
  • Boosse

Hejsan. Någon som vet om det finns barnkök på Gekås? Isf vilken sorts och pris. Tack!

• Elins mamma 2010
    Boosse skrev 2013-09-18 22:09:17 följande:

Hejsan. Någon som vet om det finns barnkök på Gekås? Isf vilken sorts och pris. Tack!

Ja det finns Micki-kök, tror det kostade ca 230 kr.
  • Seldonia

till hösten; tack!
    Så roligt att läsa. Det är just prinsessan som står högst på önskelistan här hemma.  

• wildlife

Någon som vet om det finns sparbössor som man måste använda konservöppnare för att öppna?

• Boosse
    Elins mamma 2010 skrev 2013-09-18 23:35:36 följande:
    Ja det finns Micki-kök, tror det kostade ca 230 kr.

Tack! Minns du vilken färg, om de fanns båda delar, både med spis o vask?
  • Bambusa

nån som har kol på ridbyxor, just thermo/täckbrallor för ridning, i barnstorlek 116-122 är jag ute efter.. min syster ska snart till Ullared och min dotter behöver verkligen varma ridbrallor då hon är väldigt fryssen och de blir snart kallt ju..  vääldigt tacksam för svar!!!