• Pigelinen
    klumpfh skrev 2011-08-23 12:09:39 följande:
    Någon som köpt deras tripp trapp? är paketet stort? Klurar om det får plats i bilen
    har köpt till kompisar, det är stort men platt, kanske 5-6cm högt. Får lätt plats i botten av skuffen i bilen.
  • Pigelinen
    jojojojojo skrev 2011-08-23 19:24:03 följande:
    jag tycker att det finns ganska mycket ramar och priset är billigt ;)
    hehe, vet inte exakt pris, men jag handlar alla våra ramar där nere, tycker att de är kanon
    köpte snygga enkla svarta när vi var nere A4 storlek för 22kr, här hemma kostar de 44kr st.
  • Pigelinen
    8Viola2 skrev 2011-08-23 21:32:54 följande:
    Den skulle jag också vilja veta om den finns där!
    Kommer bli aktuellt till nästa sommar men man åker ju inte så ofta till Gekås.
    väldigt osäker då jag aldrig köt någon sån (inte tänker jag göra det helelr;)) men har för mig att de inte alls ska vara dyra där..

Kollade i pristråden o där står det 34.95 för potta med musik... kanske kan vara den..
  • Pigelinen
    ss24 skrev 2011-08-31 14:05:24 följande:
    Perfekt - ska dit snart och handla en massa i 86 till dottern. Vet du om de även har skaljackor? Funderar också över skor på sko-boo - vad har de i barnsortiment och hur är priserna?
    brukar köpa vikings gore tex på sko boo till vår tjej (har inte köpt iår än) o de brukar vara 100-200kr billigare än hemma.
  • Pigelinen
    Jeny skrev 2011-09-03 18:53:31 följande:
    Var det "stadigt"? Köpte ett på IKEA och det vek sig tyckte jag..
    försökte känna sist men tyckte att de var sladdriga o i mitt tycke förlåga el i varjefall för mitt barn som trycker ner vårt sladdriga, måste hitta ett högt o stabilt.
  • Pigelinen
    Tant Jansson skrev 2011-09-17 13:12:20 följande:
    Näe, jag menar de jättestora påsarna med dragkedja. De är större än IKEAs blå påsar.
    Har inga själv men kan tänka mig att använda dem att förvara täcken och kuddar i. Barnens urvuxna kläder osv... men självklart borde du kunna få dem märkta så att dukan återanvända dem på GeKås. Kolla i kundtjänst innan du går in.
Svar på tråden Gekås vol 14