• Pigelinen

Gekås vol 14

koalamom skrev 2012-04-12 20:43:56 följande:
    Den cerisa med ugglor fanns idag, men bara från stl 110 och uppåt, vet dock ej priset.
    Attan, tror att den blir för stor, skulle behöva 104..
  • Pigelinen

jösses vilken turgumma jag är;) I morgon ska en kompis från Halmstad komma på besök ett par dagar och så i söndags ringde hon och sa att hon ville ha en inköpslista för Ullis av mig, hon skulle dit igår.. så hon fick köpt endel åt mig som jag hade gått o lurat på. sen ringde mamma och sa att hon har bokat stuga för sig och oss strax utanför Ullis om en månad!!!

• Pigelinen
    LiveHappy skrev 2012-04-22 14:52:20 följande:
    Startade en tråd själv men fick tipset att fråga i den här tråden istället. Jag ska till ullared om några veckor, tänkte handla kläder till barnen, mysbyxor till mig och sambon, smink och sen heminredningsaker.  Allt det här finns säkert i mängder men min fråga är, hur är kvaliteten? Och finns det märkeskläder som Adiads, Nike m.m.? Och finns det "märkes smink" som Maxfactor, Clarins m.m.?

Kvaliten är olika, visa är bara o vissa är mindre bra. Märkes finns ibland och varierar. Men Adidass har funnits, i fjol köpte jag en PEAK tröja åt min man. Maxfactor brukar finnas har dock aldrig sett Clarins smink.

När det gäller de okända märken så gillar jag Skills,  brukar alltid köpa något långlinne till mig och tröjor till barnen är kanon. Min man är lång o smal och även han kan ha detta märke.  
  • Pigelinen
    schnappi skrev 2012-04-22 15:48:29 följande:
    åker äntligen till gekås den 23 Maj. Nån mer som ska åka med swebus från malmö/helsingborg då?

nån som vet om dom har solkräm å vad det kostar? (faktor 30)
    Har dom softshelljackor, isf nån som vet priserna?

ingen anning om 30 men köpte en 50 till barnen för 99kr sist.
  • Pigelinen
    CoolJen skrev 2012-04-25 07:57:23 följande:
    Finns det barnresesäng? Pris?

Skiljer barnresesängar mkt i kvalité?
    Finns en på jollyroom för 299:- nu tror jag det var.

kompisen köpte en resesäng där för ett gäng år sedan som hon var nöjd med tror priset ligger runt 300-350kr.
  • Pigelinen
    annzah skrev 2012-04-25 12:09:49 följande:
    Hej hej! Ska till Gekås på lördag och undrar om någon varit där nyligen och sett om de har golvfläktar, för hemmabruk alltså? Sådana där pelare som "halvroterar"?

Tack på förhand :)

Hej!
    Tror nog att det bör finnas!!! Vi köte en golvfläkt 2006 för då 199kr, vi var säkra att den inte skulle funka så länge men ack vad vi bedrog oss... Vi använder den dagligen på sommarhalvåret och jisses vad den fläcktar på.
  • Pigelinen
    LiveHappy skrev 2012-04-26 12:45:55 följande:
    Har samma fråga. Hittade jätte snygga jeans i stl 104 på lindex igår för 199. Men tänkte att nej jag köper dom inte, det finns kanske billigare men ändå snygga på Ullared. När jag ändå ska dit menar jag. Men är det så mycket billigare?

Jätteolika i priser, endel är billigt endel samma... hittade en vårjacka till dottern på Ullis för 249kr vilket jag itne tyckte var så billigt när Lindex tar 299kr i ord för liknande... och Lindex har ju ofta 30% och så..

Sen leggings o linnen har jag köpt för 19.95-39.95kr st för på Ullis. Jenas för ca 119kr. Kofta 99kr. Badkläder var ungefär samma pris som på lindex o HM med undantag för solskyddskläder som är billigare på Ullis.   
Svar på tråden Gekås vol 14