• JLP

Gekås vol 14

Någon som vet om de har dockorna BRATZ? De vanliga, inte monster high eller de andra med monster karaktär. Utan bara de vanliga fina? Ska dit om en vecka och min dotter önskar sej:)

• Mrs B

Någon som vet om Gekås har liggunderlag och sovsäckar, barn och vuxen, samt pris på detta?

• haga81

Är det någon som har bra koll på Gekås mammakläder?
    Hur långt upp går storlekarna på byxor? Finns det jeanskjolar?

• Emeliiiee

Dem har jättetråkigt mammakläder tyvärr! Var där igår och det fanns långa svart byxor, leggins och en sorts t-shirt i olika färger. Så köpte inget!

• Ledilnaan
    Mrs B skrev 2014-07-06 09:38:38 följande:

Någon som vet om Gekås har liggunderlag och sovsäckar, barn och vuxen, samt pris på detta?

Vet att de har, vet tyvärr inte priset.
  • Brummiie
    haga81 skrev 2014-07-09 08:29:20 följande:

Är det någon som har bra koll på Gekås mammakläder?
    Hur långt upp går storlekarna på byxor? Finns det jeanskjolar?

Dom har jättesköna mjukisbyxor med mudd i blått svart o grått för 99kr, köpte ett par igår och amingslinne o bh:ar jättefina!! Så visst är där kläder, inget stort utbud men man hittar till bra priser :)
  • cissi82

Maddox87, vi köpte en svart skötbädden med vita stjärnor på i januari. Har för mej att den kostade 149kr

• MissKaos

Jag såg inget sånt.

men min dotter är 6mån så tottade väl inte efter det direkt. Sonen är 6 men det är inte hans favvosar.

mollynova skrev 2014-07-16 19:18:55 följande:

någon som vet om dom har barnartiklar med figurerna från filen frost/frozen??

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft