• Scratt

Gekås vol 14

Någon som vet om dom säljer blommor inne på varuhuset? Och hur priserna är om på det isåfall, om man ska jämföra med typ plantagen?

• Ledilnaan
    Scratt skrev 2014-08-30 19:46:18 följande:

Någon som vet om dom säljer blommor inne på varuhuset? Och hur priserna är om på det isåfall, om man ska jämföra med typ plantagen?

Vet att det säljs blommor, har dock inte kollat på priserna

• Brago

Blommor säljs. Kommer inte ihåg exakt priser men vet att de som jag kollade på låg bra till prismässigt:)  Däremot hade vi inte plats för några blommor i bilen och risker att de är förstörda innan man kommer hem..

Kollade bla orkide och gröna växter, men fanns såklart andra blommor också

• LindaO 81

Har köpt en del svarta o vita bodys med giraff märket. Finns det bara upp till strl 86? Skulle vilja köpa tröjor till strl 92 nu o gillar det märket.

• Ledilnaan
    Scratt skrev 2014-09-02 16:00:05 följande:

Okej, tack.

Någon som vet vilken avdelning blommorna finns på?

Blommorna finns precis innan godiset.
  • Tessou

Säljer de blöjor (Pampers)?
    Vilka storlekar finns och vilket pris? :)

♥ ELIAS 090326 ♥ LINNEA 140221 ♥
  • cissi82

Tessou, när jag va där i juli sålde dom libero. 99kr det var två mindre förpackningar i en kartong. Jämförpriset var ca 1,09kr st lr nått sånt.
    Fanns i olika stl vi köpte 4,5,6. Vet inte om det fanns fler.

• soffipropppropp

Hittade precis denna underbara tråden Solig
    Är på jakt efter en skötväska typ Skip hop eller någon med bra plats för att ha grejer med till två barn. Några tips om vad som finns på Gekås?
    Sen undrar jag om den vita "virkade" overallen med Laban nere vid ena benet finns kvar?