Gekås vol 14
Någon som vet om dom säljer blommor inne på varuhuset? Och hur priserna är om på det isåfall, om man ska jämföra med typ plantagen?
Någon som vet om dom säljer blommor inne på varuhuset? Och hur priserna är om på det isåfall, om man ska jämföra med typ plantagen?
Blommor säljs. Kommer inte ihåg exakt priser men vet att de som jag kollade på låg bra till prismässigt:) Däremot hade vi inte plats för några blommor i bilen och risker att de är förstörda innan man kommer hem..
Kollade bla orkide och gröna växter, men fanns såklart andra blommor också
Okej, tack.
Någon som vet vilken avdelning blommorna finns på?
Förresten, färgade glödlampor? Har någon sett det?
Har köpt en del svarta o vita bodys med giraff märket. Finns det bara upp till strl 86? Skulle vilja köpa tröjor till strl 92 nu o gillar det märket.
Okej, tack.
Någon som vet vilken avdelning blommorna finns på?
Säljer de blöjor (Pampers)?
Vilka storlekar finns och vilket pris? :)
Tessou, när jag va där i juli sålde dom libero. 99kr det var två mindre förpackningar i en kartong. Jämförpriset var ca 1,09kr st lr nått sånt.
Fanns i olika stl vi köpte 4,5,6. Vet inte om det fanns fler.
Hittade precis denna underbara tråden
Är på jakt efter en skötväska typ Skip hop eller någon med bra plats för att ha grejer med till två barn. Några tips om vad som finns på Gekås?
Sen undrar jag om den vita "virkade" overallen med Laban nere vid ena benet finns kvar?