• Swadika

Någon som vet när det börjar bli lite mindre folk igen? Är det fram till julafton, eller dagarna innan? eller efter, haha :) 

Flyttar den 1 januari så skulle vilja hinna dit innan men kan inte åka förs i december men vill inte åka när det är för mycket folk, blir så stressad då, haha :)

• Ledilnaan

Jag var där igår, det var inte alls mycket folk.

Swadika skrev 2014-09-30 14:33:45 följande:

Någon som vet när det börjar bli lite mindre folk igen? Är det fram till julafton, eller dagarna innan? eller efter, haha :) 

Flyttar den 1 januari så skulle vilja hinna dit innan men kan inte åka förs i december men vill inte åka när det är för mycket folk, blir så stressad då, haha :)

Jag brukar åka i slutet av nov, början av dec, och det brukar inte vara så farligt med folk. De har inte tid att vara på Gekås, utan de är hemma och grejar inför julen. Åk i mitten av december, då är det ännu mindre folk. Dagen innan julafton är det tydligen nästan dött där.
  • Swadika
    Ledilnaan skrev 2014-09-30 22:03:51 följande:

Jag var där igår, det var inte alls mycket folk.

Jag brukar åka i slutet av nov, början av dec, och det brukar inte vara så farligt med folk. De har inte tid att vara på Gekås, utan de är hemma och grejar inför julen. Åk i mitten av december, då är det ännu mindre folk. Dagen innan julafton är det tydligen nästan dött där.
    Så den 18 december borde vara hyfsat lugnt? eller är det för långt ifrån jul :)
  • Miah21
    sissel skrev 2014-10-02 19:34:04 följande:

Hvilke mynter krever handle vogner på ullared?

5kr eller 10kr.
    Mamma till Julia, 100126 & Molly, 130605
  • Ledilnaan
    Swadika skrev 2014-09-30 22:35:53 följande:
    Så den 18 december borde vara hyfsat lugnt? eller är det för långt ifrån jul :)
    Det är ett kanondatum att åka.