• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • emme 86
    31okt skrev 2010-04-15 10:23:10 följande:
    Hej!Vi är ett kompisgäng som precis bestämt oss för att åka till Ullared och bo i sutgbyn helgen den 8-9 maj. MEN, det är fullbokat! Någon som vet något annat boende runt Ullared till bra pris?Tack för svar!14okt
    Lia vandrarhem ligger inte långt där ifrån, googla så hittar du hemsidan.
  • Vallie

finns det träningsmaskiner? typ enklare promenadband eller andra typ "tv-shops-maskiner"?

• ramone1
    Vallie skrev 2010-04-15 11:36:51 följande:
    finns det träningsmaskiner? typ enklare promenadband eller andra typ "tv-shops-maskiner"?
    tror jag inte
  • Vallie
    ramone1 skrev 2010-04-15 11:37:08 följande:
    tror jag inte
    skönt slipper man ha en hemma som ändå bara skulle samla damm
  • ramone1

de nda jag vet i träningsväg som dom har är bälte man har runt magen som tränar musklerna

• Karl Fazer
    Snuttjulla skrev 2010-04-15 09:22:06 följande:
    såg på din blogg att du också upplevt leksaksavdelningen som mindre, usch. Hittade inte alls så mycket som jag trott där. (visserligen var jag nere till jul sist och så har de väl maxat med leksaker, nu är det säkert kläder som säljer mest!) Ska bli kul att se bilder!
    Jag har oftast varit där på hösten innan jul och då har det varit mycket mer. Men det kanske är inför julen... tråkigt i alla fall.
    Vallie skrev 2010-04-15 11:36:51 följande:
    de brukade ha pilatesbollar, men de var slut. Annars fanns det mycket stegräknare, och även några viktmanchetter, gummiband och snören... Tror det fanns någon enklare step-up men är osäker. Var mycket utplockat... På dvd-hyllan fanns det dock speciella träningsvideo för mamma-magen men den lyckades jag hoppa över skulle dock behöva en sån och lite disciplin
  • Vallie
    Karl Fazer skrev 2010-04-15 12:51:49 följande:
    Jag har oftast varit där på hösten innan jul och då har det varit mycket mer. Men det kanske är inför julen... tråkigt i alla fall. de brukade ha pilatesbollar, men de var slut. Annars fanns det mycket stegräknare, och även några viktmanchetter, gummiband och snören... Tror det fanns någon enklare step-up men är osäker. Var mycket utplockat... På dvd-hyllan fanns det dock speciella träningsvideo för mamma-magen men den lyckades jag hoppa över skulle dock behöva en sån och lite disciplin
    ja, de borde sälja disciplin på gekås
  • vaniljbullen

Hej Gekåsexperter!

Jag undrar - hur är det med utbud av scrap-prylar egentligen? Jag är inte där så ofta, men sist har jag för mig att det fanns lite grann iaf - fast det kan ha varit i någon annan av affärerna runtom. Ska dit i helgen (lördag) så jag tänkte åtminstone fråga - så kan man ha kartan klar för sig från början liksom.. :-P
  • Ville Mor
    vaniljbullen skrev 2010-04-15 13:36:31 följande:
    Hej Gekåsexperter! Jag undrar - hur är det med utbud av scrap-prylar egentligen? Jag är inte där så ofta, men sist har jag för mig att det fanns lite grann iaf - fast det kan ha varit i någon annan av affärerna runtom. Ska dit i helgen (lördag) så jag tänkte åtminstone fråga - så kan man ha kartan klar för sig från början liksom.. :-P
    Lite brukar väl finnas inne på själva Gekås. Har du kikat på Panduro när du varit där tidigare. Är de två ställen jag kan tänka mig att det finns på...
    Ville 071203 * Tess 090921
  • vaniljbullen

VA?? Finns Panduro där?!?! Herregud, det hade jag verkligen ingen aning om! Min make kommer att bli överlycklig över detta faktum {#lang_emotions_innocent} (som ni märker och som jag skrev i förra inlägget, är jag inte där så ofta). Tackar och bockar för denna uppgift!

Svar på tråden Gekås vol 14