• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Annica1

Någon som vet om de brukar vara mycket folk där på måndagar?

Nån som kan tipsa om ett bra regnställ till en pojke efter strl. 86 .. vill ha både fodrat och ofodrat.. hur mycket kostar de ungefär?

• Snuttjulla
    Karl Fazer skrev 2010-04-15 00:14:47 följande:
    Idag har jag varit på gekås, äntligen! Fast nu är det ju efter midnatt, så det var igår Ingen kö, var där vi niotiden, inte jättemycket folk inne heller. Speciellt på eftermiddagen, då var det nästan folktomt Lägger upp lite bilder i bloggen i morgon (idag!)
    såg på din blogg att du också upplevt leksaksavdelningen som mindre, usch. Hittade inte alls så mycket som jag trott där. (visserligen var jag nere till jul sist och så har de väl maxat med leksaker, nu är det säkert kläder som säljer mest!) Ska bli kul att se bilder!
  • Jenny 28

Hej!
    Undrar om någon varit i Ullared nyligen och vet ifall skaloverallerna från Pick a Boo finns inne? Grön eller turkos i storlek 80 helst. Det där skalsettet som det pratas om, är det från samma märke, och finns det inne isåfall?
    Tack för snabbt svar, funderar på att åka dit idag!

• GuteCarra
    Jenny 28 skrev 2010-04-15 09:48:39 följande:
    Hej!Undrar om någon varit i Ullared nyligen och vet ifall skaloverallerna från Pick a Boo finns inne? Grön eller turkos i storlek 80 helst. Det där skalsettet som det pratas om, är det från samma märke, och finns det inne isåfall?Tack för snabbt svar, funderar på att åka dit idag!
    Svärmor var där kl 19 igårkväll och köpte de två delade settet åt mig. Men var ett rosa i strl 98 så vågar inte svara på om de du söker finns. Men fanns iaf jättemycket utan lila och rosa. Så tycker att de borde finnas även i killfärgerna :o)
  • Jenny 28

Tack GuteCarra!
    Ingen annan som vet mer om overallen/ settet finns även i "killfärgerna"?

• jessica1979

Ruso - Den där medicinlådan såg jag också på den där presentbutiken eller vad man ska kalla det som ligger vid MQ outlet, scorett outlet osv. Du kan ju kolla där med om den inte finns på varuhuset.

• Snuttjulla
    Jenny 28 skrev 2010-04-15 09:56:20 följande:
    Tack GuteCarra!Ingen annan som vet mer om overallen/ settet finns även i "killfärgerna"?
    overallerna var slut ifredags, i killfärger iaf. då fanns det tvådelade seten i grönt och turkost, ganska mycket fanns det, men sånt kan ju visserligen ändras snabbt!
  • 31okt

Hej!
    Vi är ett kompisgäng som precis bestämt oss för att åka till Ullared och bo i sutgbyn helgen den 8-9 maj. MEN, det är fullbokat!

Någon som vet något annat boende runt Ullared till bra pris?

Tack för svar!
    14okt

Svar på tråden Gekås vol 14