• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • firepuzz

Resturangen där brevid burgerking säljer kebab och lite kina mat. Kina maten är ingen höjdare beställde biff där med bambuskott och biffen smakade inte bra. den hade jöttekonstig konstistens.

Men stantons är mums. Bakad potatis rekommenderar jag om ni tycker om det.
    dom har ju pizza också.

PPs därimot den pizzan är inte god. i allafall inte dom 3 gr jag varit där och gett dom ett försök till.

• Cecilia80

Någon som nyligen kollat in mammaklädes avd.? Bilder?
    Det finns så snäålt utbud numera så jag hoppas på ullared.

• Freyla
    Cecilia80 skrev 2010-04-18 14:32:11 följande:
    Någon som nyligen kollat in mammaklädes avd.? Bilder? Det finns så snäålt utbud numera så jag hoppas på ullared.
    Tyckte mammakläd-avdelningen var mycket bättre än "stora storlekar"-avdelningen. Riktigt fina tunikor hade dem!

Fanns ju bild på bloggen häromdagen
  • siriius
    Cecilia80 skrev 2010-04-18 14:32:11 följande:
    Någon som nyligen kollat in mammaklädes avd.? Bilder? Det finns så snäålt utbud numera så jag hoppas på ullared.
    De hade någon bild på mammakläder i bloggen såg jag.
    *~ Loke 070721 ~*~ Lithea 090517~*
  • winters

De hårda resväskorna var Carlton har jag för mig och kostade 599 kr för 77 cm om jag inte minns fel, billigt var det iaf...

Oscar 091001
  • Kinne79

Ser att ni pratar mammakläder, det är något jag tänkt köpa när jag ska till Gekås om ett par veckor.

Men hur funkar det med mammakläder? Kommer bara vara i v.13 när jag ska dit, kan man bara köpa kläder som passar för stunden eller kan man köpa kläder som ska fungera även längre fram i graviditeten? Köper man bara sin vanliga storlek och hoppas på det bästa eller köper man en storlek större? Detta kanske var lite OT men skulle bli jättetacksam för svar.

• Cecilia80
    Kinne79 skrev 2010-04-18 16:17:31 följande:
    Ser att ni pratar mammakläder, det är något jag tänkt köpa när jag ska till Gekås om ett par veckor.Men hur funkar det med mammakläder? Kommer bara vara i v.13 när jag ska dit, kan man bara köpa kläder som passar för stunden eller kan man köpa kläder som ska fungera även längre fram i graviditeten? Köper man bara sin vanliga storlek och hoppas på det bästa eller köper man en storlek större? Detta kanske var lite OT men skulle bli jättetacksam för svar.
    Köp den storlek du brukar ha. Sitter de perfekt nu skulle jag ta en större storlek men oftast är de anpassade för en växande mage så tar man för stor storlek är risken att det är förstort hela graviditeten. Sen tycker jag att jag behövt gå ner en storlek i början o ha min vanliga storlek på mitten o kanske något större precis mot slutet. Så att variera lite kan oxå vara bra.
  • jojojojojo
    Ser att ni pratar mammakläder, det är något jag tänkt köpa när jag ska till Gekås om ett par veckor.Men hur funkar det med mammakläder? Kommer bara vara i v.13 när jag ska dit, kan man bara köpa kläder som passar för stunden eller kan man köpa kläder som ska fungera även längre fram i graviditeten? Köper man bara sin vanliga storlek och hoppas på det bästa eller köper man en storlek större? Detta kanske var lite OT men skulle bli jättetacksam för svar.
    jag skulle säga att ta en eller två storlekar större, jag köpte ett par byxor i vid jul å va då i v 16 dem kan jag inte ha längre, är i v 30 nu, jag har "bara" gått upp 8kg, å har nästan ingen mage alls... (finns bild i galleriet, någon vecka gammal dock, men där kunde jag inte heller ha mina byxor längre!

nu andvänder jag enbart leggings å klänning, har en gravid kjol, som börjar bli för liten den oxå....

men det e jätte svårt att handla i förväg, för alla växer så fruktansvärt olika!
    BF 2010-06-28
  • Sandra G

Är det någin här som åkt bussresa till Gekås? Hur tycker ni att det har varit i sådana fall? Positivt? Negativt?

• Kaerleksbarn
    Ser att ni pratar mammakläder, det är något jag tänkt köpa när jag ska till Gekås om ett par veckor. Men hur funkar det med mammakläder? Kommer bara vara i v.13 när jag ska dit, kan man bara köpa kläder som passar för stunden eller kan man köpa kläder som ska fungera även längre fram i graviditeten? Köper man bara sin vanliga storlek och hoppas på det bästa eller köper man en storlek större? Detta kanske var lite OT men skulle bli jättetacksam för svar.
    Det är som alla säger så otroligt olika!
    Jag köpte två mammaplagg under graviditeten, resten vanliga kläder och då i min ordinarie storlek (S) så jag kan ha de kläderna nu också Men det bästa är (tycker jag) att köpa din vanliga storlek eftersom de flesta mammakläder är anpassade att passa för en växande mage...
Svar på tråden Gekås vol 14