• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bambusa

ang gravidkläder, jag hade stoor mage (sf 40 i v36) men i v34 kunde ja ha mina vanliga superlåga jeans.. {#lang_emotions_laughing}

• sweetlina

nu är en tripp till gekås inbokad i maj:), ni som har tripp trapp stolen däri från, är den stabil o så inte ranglig?? vill evrkligen köpa en men måste ju veta lite innan*S* den är ju sjukt mycke billigare än dom "riktigt"

• Ville Mor
    GossarnasMor skrev 2010-04-18 09:51:08 följande:
    Planerar en resa i slutet av Juni typ. Då tänkte vi hyra en stuga för att kunna shoppa loss rejält. Det ska då handlas en del av julklappar, födelsepakt till barnen och även inför vår kommande utlandsresa i augusti. Så någon som vet om de har något av följande samt vad det kan kosta: * Resväskor i hårdplast gärna med hjul och handtag.* Badbyxor /dräkt till 1½ åring på ca 13kg, de där som fångar upp olyckor och så. * Bra resvagn, typ paraplyvagn eller liknande * Små barn kabinväskor* Reflexvästar till barnHmm..hade massa mer men tror nog de har det
    Såg att du redan fått svar angående badbyxor. Vill bara påpeka att de är värdelösa. Plasten i är gjord av just plast och sonen hade en konstant luftbubbla i byxorna som gjorde att han flöt. Kolla hellre hemma på Lindex eller Kappahl om man inte vill köpa de svindyra märkena...
    Ville 071203 * Tess 090921
  • libero

Tack för era mattips. Det låter som att vi ska testa Stantos om vi inte tar Burger King.

• Kaerleksbarn
    sweetlina skrev 2010-04-18 19:47:36 följande:
    nu är en tripp till gekås inbokad i maj:), ni som har tripp trapp stolen däri från, är den stabil o så inte ranglig?? vill evrkligen köpa en men måste ju veta lite innan*S* den är ju sjukt mycke billigare än dom "riktigt"
    Har haft den drygt 1½månad nu och dottern på 6½mån älskar den!
    Hon verkar dock tro det är en gungstol så som hon slänger sig fram o tillbaks..
    så nog är den stabil alltid kan jag minst sagt säg
  • Kaerleksbarn
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-16 11:56:20 följande:
    Tänkte på en sådan där uppblåsbar babypool dom kan bada i på sommarn nu. Samt en sådan där gul "Badringsstol" man kan ha i större pooler tex som dom sitter i...
    Tror jag kommit på vad du menar för "badstol" nu, i så fall finns den på bild i bloggen under mars/april
  • saferide

Sandra G: Jag har åkt både buss och bil till Gekås och jag tycker faktiskt inte att det gör så stor skillnad. Du kan åka hem när du vill med bil och sådär, men i övrigt så var jag väldigt väldigt nöjd med bussresan. Skönt att kunna sova på resan dit och vi fick packa med oss hur mycket saker vi ville. Lite problem om man ska köpa mycket ömtåliga saker dock. Men absolut, jag ska åka ned igen nu första maj, och då blir det buss igen!

• GossarnasMor
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-18 12:32:14 följande:
    Suttit o bläddrat ett bra tag i bloggen nu, visste jag sett de hårda resväskorna någonstans men kunde inte minnas när.. men nu hittade jag dem, 15mars
    Tack för att du letade. Hittade dem och de ser perfekta ut, gillar lite färg så man hittar dem snabbt på bandet

Tycker det var lite konstigt på bloggen att inte ha någon sökfunktion...
  • GossarnasMor
    winters skrev 2010-04-18 15:13:56 följande:
    De hårda resväskorna var Carlton har jag för mig och kostade 599 kr för 77 cm om jag inte minns fel, billigt var det iaf...
    OJ! Ja det var verkligen billigt. Tror nog att vi hittar billiga väskor till bra pris.
  • GossarnasMor
    Ville Mor skrev 2010-04-18 20:35:09 följande:
    Såg att du redan fått svar angående badbyxor. Vill bara påpeka att de är värdelösa. Plasten i är gjord av just plast och sonen hade en konstant luftbubbla i byxorna som gjorde att han flöt. Kolla hellre hemma på Lindex eller Kappahl om man inte vill köpa de svindyra märkena...
    Nämen, vad säger då...luftbubblor vill vi inte ha. Vad var det för märke på dem?
    Får kankse leta efter andra istället.
Svar på tråden Gekås vol 14