• Hannajo
    jessica1979 skrev 2010-03-28 12:33:59 följande:
    Fanns det byxa och jacka i samma material som regnoverallen som det pratats mycket om nu!? Typiskt att det inte fanns i torsdags då hade det nog blivit det.
    Jackan som Oskar har på sig är av samma material som overallen, om jag förstått det hela rätt. Och det var ett set med byxor också, men de kom inte med på bild. Fanns i samma färger som overallen och med eller utan mönster, precis som overallen, men var lite dyrare.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo
    molnen skrev 2010-03-28 19:02:08 följande:
    Vad kostade Polly Pocket sakerna ? finns det mycket saker med Polly Pocket ?
    39,95, tror inte det fanns jättemycket olika saker, men jag letade inte så noga!
  • Hannajo
    Maria222 skrev 2010-03-29 09:12:50 följande:
    Hur länge kan barnet sitta på en tripp trapp stol? Vi har en snart 3 åring hemma och han känns lite för stor för barnstolen, samtidigt som han inte når upp bra till maten från en vanlig stol.
    Min kompis son satt på sin tripp trapp tills han var tio, min 5-åring använder den fortfarande!
  • Hannajo
    elinile skrev 2010-04-01 17:44:15 följande:
    Ni som köpt de tvådelade seten från Pick-a-boo, (d v s samma som regnoverallerna) hur är de i storleken?
    Byxorna verkar rätt långa i benen, valde mellan 98 i overall och 92 i tvådelat.
  • Hannajo
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-04 21:36:31 följande:
    Någon som vet om det finns Liberos sortiment på hudvårdsprodukter o pris?
    Hittat en superbra lotion till dottern på 9mån och hade hoppats den finns på Gekås

Vad är perfekta 1årspresenter?
    Tänkte länge att det är enkelt tills det idag slog mig att bobbycar, låtsaskök o liknande är för äldre trots allt...
    Min son fick en bobbycar när han fyllde ett och hade jättekul med den redan då. Spis började han leka med vid 1½, så jag tror att det är perfekta ettårspresenter.
  • Hannajo
    Betty Boop skrev 2010-07-05 14:56:09 följande:
    Nån som vet om 5:an filmar in några avsnitt just nu? Vi ska dit nästa vecka och min kompis vägrar följa med om de filmar och hon riskerar att fastna på film. Skrattande
    De började filma den 28/6, vet inte hur länge de håller på.
  • Hannajo
    livet med barn skrev 2010-07-10 16:28:34 följande:
    säljer dom snygga skötväskor där?
    Jag köpte en svart för 99 kr för något år sedan, hade precis de fack jag behövde samt skötbädd. Jag var jättenöjd med den.
Svar på tråden Gekås vol 14