Gekås vol 14
Nu har vi bokat Motell den 19 - 20 Juni...Hoppas det finns resväskor och sommarkläder kvar då
Nu har vi bokat Motell den 19 - 20 Juni...Hoppas det finns resväskor och sommarkläder kvar då
Någon som har koll på deras vagnar.
Är ute efter en enkel resevagn, typ paraplyvagn till 1½ åring. Parasoll till vagnen är ett stort plus eller suflett eller nått.
Eller finns det annan smidig vagn?
Läste just på deras blogg att de håller på med jätterenovering. Just den helgen vi åker dit den 19 Juni ska det visst vara extra rörigt.
Någon som har mer koll på "hur" och "vilka" avdelningar som är värst.
Drar de ner på sortimentet denna period eller är det samma som innan.
Och vad kostar deras paraplyvagn med suflett?
Någon som har koll på deras soldräkter till barn. Behöver till barn på 1 o 3 år.
Hur är storlekarna?
Kvalitén?
Pris?
Finns det hela dräkter eller två delade?
Solkepsar med skydd för axlarna, finns det?
Solkräm för barn, högsta faktorn och pris?
Reser om 2v och listan börjar bli lång.
Mailade dem igår gällande deras ombyggnad, ville ha svar på hur rörigt det är och om deras sortiment är mindre.
Följande svar fick jag:
"Hej, Vi är mitt inne i en stor tillbyggnad som ska invigas den 28/6. Som kund märker du inte så mycket av det förutom att avdelningarna till viss del har blivit större. Detta arbeten har hållit på under de senaste veckorna så exakt hur det ser ut nästa vecka har vi ingen exakt uppgift om idag.
Välkommen!"
Vill bara upplysa till er som köper örontemp till era nyfödda. De funkar inte, ders hörselgångar är oftast fyllda av fosterklet och för trånga för att kunna använda en sådan.
En i gumpen ger absolut bästa resultat och då kan ni även använda den om om barnen blir förstoppade
Vi har numera en örontemp till stora gossen på 3 år men det är bökigt att ta den tycker jag. vi köpte vår på ullared.
Plastad frotte är oxå jättebilligt ![]()