• GossarnasMor

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-06-09 10:35:01 följande:
    Ja tillomed då min lillebror föddes för 11år sen rekomenderades inte örontermometer.
    Däremot blev jag förvånad när tillomed vårt BVC nu sa man kan använda sig av örontermometer,
    eftersom många tycker det känns fel att använda ändtermometer på sina barn.
    Det dummaste jag hört, har aldig ens tänkt tanken!
    Och om man nu vill ha rätta temperaturen så
    ´
    Man ska nog inte sluta förvåna sig ...
  • GossarnasMor
    Krabbolina skrev 2010-06-12 10:13:21 följande:
    jag tycker inte det. En liiiiiten avdelning, kanske en tiondel av vad det finns i vanliga storlekar. Oftast har kläderna konstiga mönster eller konstig passform. Men ibland har man tur att hitta något trevligt.

Byxor har de sällan som är snygga.
    Okej, får se vad som finns när vi kommer dit...något ska hon väl hitta
  • GossarnasMor

Någon som vet hur pass rörigt det är nu i butiken?

Vilka storlekar finns i vanliga damstorlekar hur långt upp går dem?

Visst har de en vanlig enkel paraplyvagn, någon som vet pris på den? Tänkte som resevagn.

• GossarnasMor

Vill bara berätta för er att vi köpt deras BMX vagn sulky ( 595kr)och vi är skitnöjda med den
    Det enda minus är att handtaget inte är höj och sänkbart men det är i rätt höjd till oss ändå så det behövs inte.

För övrigt är den lätt att köra, smidigt att fälla ihop och tar ingen plats alls, stor varukorg och fullt liggläge är kanon då sonen sover ute varje dag.

Bilder kan ordnas om någon är intresserad

• GossarnasMor
    babyfia skrev 2010-08-08 15:18:05 följande:
    Jag vill gärna se bild
    Hej, nu finns det bilder i alla möjliga vinklar i mitt galleri. Har du frågor så bara hojta
  • GossarnasMor
    Ruso skrev 2010-08-08 20:35:37 följande:
    Hm...det kommer inte upp något galleri alls... har du inställning så att vi alla får se?
    Happ, nu har jag ändrat i mina inställningar. Hoppas det funkar nu
  • GossarnasMor
    Bumblebina skrev 2010-09-06 08:59:17 följande:
    Det brukar de ha iaf, räknar kallt med det i år också.
    Vad bra! Hur snart har de fått in vinterkläderna, vet inte när vi kan ta oss dit men vi brukar åka i dec för julklappar men kanske får åka tidigare iår då om vi ska få tag i overaller.
  • GossarnasMor

Någon som har koll på deras handdukar.
    Tänkte ladda upp med olika färger och storlekar till oss i familjen.

Vad ligger dem i för pris, stora enfärgade badlakan, vanliga handdukar till händerna.

Underställ för barn i stl 92 och strumpbyxor till pojkar i stl 92 finns det?

• GossarnasMor

Tror ni blir mycket folk på lördag eller blir det som en normal lördag med tanke på allhelgona?

Hur ser hyllorna ut är det mycket tomt överallt eller hinner personalen fylla på trots mycket folk.

• GossarnasMor

Någon som vet hur det ser ut på Dator tillbehör som Office program och Virusprogram men även spel till datorn för barn, eller typ Gameboy spel.

Hoppas det finns mer kläder till pojkar i stl 98-122 när vi åker.

Vi köper alltid 3-pack makrill, plåster och strumpor

Svar på tråden Gekås vol 14