• Hulda09

Gekås vol 14

Hur är det att åka i maj, är det mycket folk då eller klarar man sig undan någon jätteträngsel?

• Hulda09

Vi har också kundvagnen för barn, den har hållt sen i julas utan några skador. Den höll till och med för dottern på tio kilo när hon testade att sitta i den pappersförpackningarna tog vi också undan o tar fram senare

• Hulda09

Brukar det vara mycket folk i slutet på maj? På helgen?

• Hulda09

Hur mycket folk brukar det vara i slutet på maj?

• Hulda09

Vi åker ner om två veckor, ska bli så roligt. Blir min tredje gång, har inget speciellt som ska köpas direkt utan blir spontanshopping mest

• Hulda09

Vet någon vad köksassistenten som var med i bloggen idag kostar?

• Hulda09

Carinaekvall, tack så mycket, tänkte inte ens på att kolla kommentarerna

• Hulda09

Någon som varit nere i veckan som vet om Lundmyr regnkläderna finns kvar? Antar att de är slut för länge sen men tänkte att man kanske har lite tur

• Hulda09

Typiskt
    Finns det någon som har koll på hur de har med iPhone skal? Både till 3:an och 4:an

• Hulda09

Kanon då kanske man kan hitta sig nåt tjusigt på fredag

• Hulda09

Jag köpte vanliga lurar från Maxwell till min iPhone för 99:- vet dock ej om headset fanns

• Hulda09

Vilken tid på dagen är det lugnast nu under sommaren?
    Är det helt idiotiskt att åka nästa vecka?

• Hulda09

Bong: Pippi utklädningskläderna kostar 189:- vet dock inte vad skor och peruk kostar

• Hulda09

De har två olika liggvagnar till dockor, tror de kostar 199-299:-

• Hulda09

Tänkte höra med er som varit där fler gånger än mig. Hur ser det ut i mellandagarna eller efter nyår precis?
    Är så sugen på att åka

• Hulda09

Är på väg ner till Gekås just nu och hoppas på att det är lugnt men det återstår att se ð???
    Hoppas på att göra lite fynd!

• Hulda09

Lena J89; Piratskeppet från Pippi kostar 399:- på Gekås och figurerna låg på 15:- mindre än i Sthlm iaf.

Svar på tråden Gekås vol 14