Gekås vol 14
Hur är det att åka i maj, är det mycket folk då eller klarar man sig undan någon jätteträngsel?
Hur är det att åka i maj, är det mycket folk då eller klarar man sig undan någon jätteträngsel?
Vi har också kundvagnen för barn, den har hållt sen i julas utan några skador. Den höll till och med för dottern på tio kilo när hon testade att sitta i den
pappersförpackningarna tog vi också undan o tar fram senare
Brukar det vara mycket folk i slutet på maj? På helgen?
Hur mycket folk brukar det vara i slutet på maj?
Vi åker ner om två veckor, ska bli så roligt. Blir min tredje gång, har inget speciellt som ska köpas direkt utan blir spontanshopping mest
Vet någon vad köksassistenten som var med i bloggen idag kostar?
Carinaekvall, tack så mycket, tänkte inte ens på att kolla kommentarerna
Någon som varit nere i veckan som vet om Lundmyr regnkläderna finns kvar? Antar att de är slut för länge sen men tänkte att man kanske har lite tur
Typiskt
Finns det någon som har koll på hur de har med iPhone skal? Både till 3:an och 4:an
Kanon då kanske man kan hitta sig nåt tjusigt på fredag
Jag köpte vanliga lurar från Maxwell till min iPhone för 99:- vet dock ej om headset fanns
Vilken tid på dagen är det lugnast nu under sommaren?
Är det helt idiotiskt att åka nästa vecka?
Bong: Pippi utklädningskläderna kostar 189:- vet dock inte vad skor och peruk kostar
De har två olika liggvagnar till dockor, tror de kostar 199-299:-
Tänkte höra med er som varit där fler gånger än mig. Hur ser det ut i mellandagarna eller efter nyår precis?
Är så sugen på att åka
Är på väg ner till Gekås just nu och hoppas på att det är lugnt men det återstår att se ð???
Hoppas på att göra lite fynd!
Lena J89; Piratskeppet från Pippi kostar 399:- på Gekås och figurerna låg på 15:- mindre än i Sthlm iaf.