Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

Gekås vol 14

Griffelfot ang din fråga i från bildtråden:böckerna 39.95 kr/st och kom ihåg tavlan 49.95 kr

• 7 michelingodingar

som det sr ut nu så åker vi i sept någon so vet hur det är med vinterkläder o så då???

2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2011-08-02 21:08:37 följande:
    Hade en toppendag på Gekås idag, trots MASSOR m folk.

Kika in på bilderna HÄR: linaheltenkelt.blogspot.com/2011/08/dagens-ge...

Fråga om ni undrar över något pris eller så!!
    vad gav du för galonkläderna(jättefina) ? tänkte du på vilka stl som fanns?
  • 7 michelingodingar
    N88 skrev 2011-08-05 21:09:17 följande:
    Vi åker upp till Ullared nästa helg och jag undrar över det här med "dagisvantar" och "regnvantar". Är båda helt vattentäta? Vilka är bäst? Vilka rekomenderar ni? Ska man kanske köpa både och?

Hur är utbudet av fleecekläder till barn i stl. 80-92?
    vi har bägge sorter och de är köpta från ge-kås och inga håller tätt från vatten tyvärr
  • 7 michelingodingar

cars (blixten mcqueen eller vad tusan det nu heter och stavas) vad finns i klädväg med det märket? har en blivande 3 åring som tjatar om detta nu och såg en mössa bl a på lindex igår så innan jag köper den tänkte jaghöra vad som finns på ge-kås?????

stora handdukar/badlakan vad kostar de billigaste/dyraste??

svarta smidesgrejjer att hänga på väggen finns det? vad för något finns? och pris?

vanliga kuddar att sova på finns det? hur är dom? och pris?

• 7 michelingodingar

blev en tripp tll gekås redan igår
    men fy vad besviken jag blev på utbudet av långärm. tröjor och byxor hittade i princip ingenting var ju fortf massor av kortärm tröjor och kjolar m.m samt att jag inte hittade vantar inför vintern till barn mellan 1 år-4 år inga mössor heller och grejjer med cars var såååå uruselt utbud på med ju men trots det så fann man ju en massa iafDrömmer vet inte om man var ute i allt för god tid för såna kläder som jag inte fann men men blir troligen en tripp i slutet av september oxå så då hoppas jag dom fått in mer än vad dom hade igår iaf

ska fota och lägga in i bildtråden under dagen

• 7 michelingodingar
    Nikaz skrev 2011-08-14 12:43:24 följande:
    Någon som vet om Gekås har jobbyxor till barn inne just nu? Har inte funnits dom sista gångerna jag har varit där.
    såg inga igår när jag var där, kikade till ena våran grabb
    Mamma 85a skrev 2011-08-14 11:46:36 följande:
    Fina kläder Vad kostade Cars tröjan?
    tack tröjan kostade 59.95 kr
  • 7 michelingodingar
    jojojojojo skrev 2011-08-14 12:41:56 följande:
    smultronhjärta; overallerna du lagt upp i bild tråden, vilken storlek e den minsta i dom? (om du vet det) finns den i stl 80 eller 86??)
    nu var inte frågan riktad till mig men jag köpte en sån lila overall igår och jag såg stl från 86 och uppåt
  • 7 michelingodingar
    Mamma 85a skrev 2011-08-14 13:33:19 följande:
    ahh, billigare än HM Hade de byxor med Cars motivet också? Och vad kostade de på ett ungefär?
    jag hittade inga byxor och frågade om dom inte hade men nej fick jag till svar fanns inget mer än det som hängde framme just då iaf!! vet inte om det kanske kommer in längre fram.
    8Viola2 skrev 2011-08-14 13:33:41 följande:
    Den lila overallen finns frå storlek 80. Valde själv mellan den och en annan igår
    ok jag såg bara från stl 86
Svar på tråden Gekås vol 14