Gekås vol 14
Griffelfot ang din fråga i från bildtråden:böckerna 39.95 kr/st och kom ihåg tavlan 49.95 kr
Griffelfot ang din fråga i från bildtråden:böckerna 39.95 kr/st och kom ihåg tavlan 49.95 kr
som det sr ut nu så åker vi i sept någon so vet hur det är med vinterkläder o så då???
dra-på lakan till vanliga standardsängar eller något lite mindre finns det och pris på dom?
just ja ,vet att det funnits händige manny verktyg finns det kvar och finns andra grejjer än verktyg i leksaksväg?
cars (blixten mcqueen eller vad tusan det nu heter och stavas) vad finns i klädväg med det märket? har en blivande 3 åring som tjatar om detta nu och såg en mössa bl a på lindex igår så innan jag köper den tänkte jaghöra vad som finns på ge-kås?????
stora handdukar/badlakan vad kostar de billigaste/dyraste??
svarta smidesgrejjer att hänga på väggen finns det? vad för något finns? och pris?
vanliga kuddar att sova på finns det? hur är dom? och pris?
blev en tripp tll gekås redan igår
men fy vad besviken jag blev på utbudet av långärm. tröjor och byxor hittade i princip ingenting
var ju fortf massor av kortärm tröjor och kjolar m.m samt att jag inte hittade vantar inför vintern till barn mellan 1 år-4 år inga mössor heller och grejjer med cars var såååå uruselt utbud på med ju men trots det så fann man ju en massa iaf
vet inte om man var ute i allt för god tid för såna kläder som jag inte fann men men blir troligen en tripp i slutet av september oxå så då hoppas jag dom fått in mer än vad dom hade igår iaf
ska fota och lägga in i bildtråden under dagen ![]()