Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

Gekås vol 14

plingplong skrev 2011-10-13 19:36:15 följande:
    Har försökt lämna kommerntar på din blogg men funkar inte för mig =(
    Är nyfiken på vad Bärgarn-duplot och den stora Hjullastaren kostade? 
    ok är det så att fler frågar och inte kan lämna kommentar så inboxa mig här istället

hjullastaren kostade 119 kr och duplot 109 kr
  • 7 michelingodingar
    myran82 skrev 2011-10-18 16:25:38 följande:
    Planerar för ett besök till Gekås på lördag (helt galet, men enda dagen vi kan).

Undrar om någon har testat örontermometer de har (kanske finns mer än en?
    vi  köpte en örontermometer där och den funkade väl 2-3 ggr sen visade den ALLTID en temp på kanske 34 grader trots att barnen kunde ha uppemot 40 grader, då hade om 2 att välja på har jag för mig.
  • 7 michelingodingar

såg dockskåpen + grejjer till dockskåpet småland någon som har koll på priser?? vill veta vad dockskåpet kostar, dockfamiljen, kökssettet,vardagsrumsset,badrumsset samt sovrumsset kostar??

• 7 michelingodingar
    Radioactiive skrev 2012-05-31 20:06:14 följande:

Men gud va billigt? Den måste va godkänd för å säljas va? Låter sjukt att de är så billigt. Var den fin eller såg ok ut?

Vi var därför en vecka sen och syrran köpte babyskydd med nalle phu och den kostade antingen 299 eller 399. Kan säga att den var jättefin!
    QiTaS skrev 2012-05-31 20:30:38 följande:
    Någon som sett om de har lite tunnare jumpsuits i lite tunnare tyg? Typ som ett sommarplagg. Har sett de som finns på blocggen men det är inte sådana jag menar.
    såg inga tunna när vi var där
    Virriga Vera skrev 2012-06-01 18:14:07 följande:
    Skall till Ullared på onsdag och undrar om någon vet om de fortfarande har Black&Decker Steam Mop?
    Såg inga när jag var där men kollade ju inte så jättenoga, Jag har  en sån och tänkte bara säga att den är ganska tung att jobba med och jag rek inte att använda den på typ "klickgolv"
    Josssa9o skrev 2012-06-01 19:04:02 följande:
    Någon som vet om dem har skötväskor och vad kostar dem?
    Ja det har dem men tyvärr kommerjaginte ihåg priset men skulle tippa på runt 150-200 kr

• 7 michelingodingar
    Virriga Vera skrev 2012-06-02 13:01:37 följande:
    Tycker du inte att den är bra eller det är bara jobbigt på klickgolv? Är den jobbigare än att moppa för hand?
    Den är väldigt tung att jobba med och inte bara klickgolv utan även på vanlig plastmatta. Ja jag tycker absolut den är jobbigare att moppa med än en vanlig, lite nackdel är att man inte kan använda rengöringsmedel så det blir en frisk och god doft. Men den gör ändå golven väldigt rena!! kan tillägga att den har blött ner vårat klickgolv i köket så pass att den har gjort att golvet liksom svällt på flera ställen
  • 7 michelingodingar

På lördag tänkte vi åka till ullared men jag undrar om någon vet ifall de har fått fram mycket  vinterkläder? Har de beyblade grejer? vad kostar det?

• 7 michelingodingar
    malar87 skrev 2013-08-15 15:47:26 följande:
    Hej. Jag undrar om det finns balans/spring cykel på Ullared? Isåfall pris

Har för mig att jag såg såna när vi var där förra helgen men tyvärr vet jag inget pris.
    Inbaal skrev 2013-08-16 15:00:53 följande:
    är det någon som vet vad overallerna kostar och täckjacka och byxa? nu när vintern snart kommer

vi gav 329 kr för overallerna och jacka+byxa låg på ungefär samma pris kanske 349 kr för två delars set.

• 7 michelingodingar
    Tibell skrev 2013-08-16 19:53:33 följande:
    Jag kikade lite i din blogg jätte fina overaller ! Och de tjocka och lite otympliga eller verkar de smidiga ? Vilka färger fanns ?

Tack, jag upplever att overallerna är ungefär som de på kappahl men det fanns tunnare overaller också och jag såg overaller från 199 kr. Jag tyckte att de vi köpte var de som borde klara en kall vinter   Bland de overaller som vi köpte så fanns de i grå, blå och så om du såg den rosarutiga vi köpte så fanns den även i blå/vit/svart
  • 7 michelingodingar
    bubblish skrev 2013-12-02 08:42:24 följande:
    Någon som köpt bältesstol på ge-kås? Betyg?

Vi köpte en sådan här
    Nöjd med den ända tills att ryggen lossnade från själva sitsen, den är jättejobbig att få dit igen och lossnar jättelätt när man väl delat på den en gång.
  • 7 michelingodingar
    bubblish skrev 2013-12-02 13:07:29 följande:
    Hoppsan! Lossnade den utan anledning?
    Det låter som ett minus.

Vi skulle flytta den från ena bilen till den andra och då lossnade den från själva sittdelen bara så där.
    Lisa1976 skrev 2013-12-04 13:31:11 följande:
    Ryggdelen ska ju lätt kunna tas loss så att man kan använda bara kudden. Det gö även våran Brio.
    Måste ju finnas en uppsjö av begagnade bälteskuddar annars.
    Ja det ska den men den ska ju inte lossna bara av att man flyttar den eller? Sedan kan jag tycka att den ska faktiskt vara lätt att få dit igen och då sitta kvar men det gör den inte på våran stol iaf och dessutom är det i princip omöjligt at få dit ryggen igen utan att den inte ramlar av hela tiden.
  • 7 michelingodingar

Någon som har koll på deras lego? Är på jakt efter lego city och speciellt den stora polisstationen, vet någon om de har den och vad kostar deras lego city jämfört med de vanliga butikernas priser???

• 7 michelingodingar
    little cookie skrev 2014-01-09 11:44:25 följande:
    Någon som vet om gekås säljer monster high fortfarande? Och t.ex. påslakanset, lampor o.s.v. i monster high?
    Vi köpte väska till dottern när vi var där nu men jag såg inga lampor och påslakanset kollade jag tyvärr inte efter.
Svar på tråden Gekås vol 14