• MissKaos

Gekås vol 14

Dinglisar (tossorna) ca 50kr.
    Snutte med en massa pill-lappar minns inte pris, tror den låg runt 50kr max.
    Sockor 2 pack 15 kr.

Nallen har sonen valt. Den ska tydligen slås i n i papper, med snören. IAf från honom till bebis. Fanns MASSOR med nallar och han valde den billigaste. Blå. Hans favvo nalle heter Blå och är just det. Blå..
    Skallra med massa pill på ca 50kr tror jag
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Tibell skrev 2013-08-09 17:16:59 följande:
    Någon som har bra info om deras overaller ? Skulle ju helst velat ha lika tunna men varma som kaxs overaller är...finns det sådana ? Och pris på dem ? Någon som vet om de har regnoveraller i stl 74?

Kollade tyvärr inte regnkläder för så små. MEN jag såg att det fanns gott om kläder från strl 74 och uppåt. TIll liten bebis var det ínte alls sådär mkt som det har varit.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

b2ap3_thumbnail_figur1_juli13.jpg

Köpte den sittande budan. 20kr.. Blev kanonfint i vårt fönster Han sitter direkt under en hängande fönsterlampa Och får ljuset rakt på sig. Mycket nöjd!

• MissKaos
    prickigkatt skrev 2013-08-14 00:32:03 följande:
    Tror ni det börjat lugna ner sig? Eller måste man komma in i september för det? Funderar på att åka på lördag..

Jag tror helgerna är generellt sämst. Men nu är ju semesterarna över och skolorna har väl startat?  så det borde väl vara bättre..
  • MissKaos

Båda?

prickigkatt skrev 2013-08-14 08:33:56 följande:
    Sitter i belutsångest... Åka dit på lördag med mamma och får avkastning med lilltjejen (8mån) eller åka dit en tisdag i början av september med en kompis fast då får jag klar mig själv mer för hon har också en liten.

• MissKaos

Wohoooo! Datum bokat för nästa resa rill Meka. Dax att börja med inlöpslistan..

• MissKaos

Jag struntar inte i min..

Amningsbh ngn mer

Amningskudde

Tvättlappar i massor.

Barnolja

Inlägg till bh för amning vsrma uppsug för mjölkkladd

Nappflaska

Napp napphållare

Plastad frotté

Jao... täckbyxor till grabben.

Julklappar evt.

Bindor storpack. Aldays.

Hmmm... trist lista hittils

• MissKaos

Amningsbh från triump. Grymt brs! Hade fom med sonen och långtidsammade. Ings byglar mikket bra man slipper mjölkstockning..

Toppar såg jag sist men gillade inte.

Tvättlapppar torra spar du in bensinen på om du köper ett par månaders förbrukning.. dregglisar ska jag ha med!

• MissKaos

Dom har typ allt till bebis. Varit nere en gång nu i dagarna och tyckte klädutbudet var dåligt i små strl. Men tex vita blå gtöna enfärgade byxor finns för 30kr... (se bilder ovan i tråden)

• MissKaos

Såg inga på lek eller fritid.

4539 skrev 2013-08-14 21:26:58 följande:
    Någon som vet om dom har fått in pulkor ännu?

Svar på tråden Gekås vol 14