• Bambusa

Gekås vol 14

finns de pottor på gekås, liknande babybjörns pottstol??

sen så letar ja efter en rosa eller ev lila lurvig (microfleece??) jacka i 92, gärna utan huva.. nån som vet, om inte gekås,så nån annanstans?? icamaxi  i uppsala hade rosa i stora storlekar för en vecka sen,gävle där ja bor hade inga rosa alls.. röda i stoora storlekar... {#lang_emotions_frown}  tygaffärn hade ingen ja gillade...annars skulle ja sy en själv..

• Bambusa

Jaha, va bra,då spar ja med att köpa de.. tack så mkt!

Lisa1976 skrev 2010-03-23 11:01:44 följande:
  • Bambusa

jaha, då har ja missat den, var ju där för inte länge sen alls.. tackar!! {#lang_emotions_smile}

passau skrev 2010-03-23 11:21:26 följande:
    köpte en grå lurv med cerisa kanter utan luva på baby på kappahl... den e kanon! hade dessutom 30% tror den kostade 129:- ord. 
  • Bambusa

min dotter som är 15månader sitter ibland i en babybjörn stol på stol utan bygel, men med midjebälte, de funkar fint.. de går ju lätt att fixa dit ett midjebälte på en tripptrapp med,eller en hel sele..

Lantani skrev 2010-03-24 13:54:46 följande:
    Åhh vad kul. Jag är tveksam på hur jag ska göra. Köpa en sådan stol eller inte. Har ikeas antilop till Alvin nu som det är tänkt att lillasyster ska få och sen så har jag en gammal tripptrapp utan bygel, som behövs fixas lite om vi ska ha kvar den. Tror du det funkar med tripp trapp uan bygel vid 21 månader?
  • Bambusa

hur små regnvantar finns de?? var ute med dottern idag och nu vet ja att jag behöver sånna.. för kallt å va utan vantar och vanliga var inge bra i geggan {#lang_emotions_tongue_out}

• Bambusa

tack...ja då blir de garanterat för stort åt min lilla plutt... pop´s vantar 1-2år druknar hon i.. blir inget bra grepp, då blir hon arg och vill inte ha dom.. går ju inte att krympa dom heller, annars kan torktumlare vara bra mot för stora kläder,fast de blir sällan som man vill ha de..

Lantani skrev 2010-03-26 21:33:30 följande:
    Jag hittade tyvärr bara minsta strl 2-3 år på regnvantarna..
  • Bambusa

ja, vattentäta iaf, inte så tjocka, som regnställen ungefär var ja ute efter... hoppas dom har kvar när vi ska dit i slutet på aprill.. hur mkt kostade dom?

Rocktroll skrev 2010-03-27 21:56:06 följande:
    Nu vet inte jag vad regnvantar är  men jag köpte ett gäng regnvantar idag, vattentäta med kardborre runt handleden i storlek 1 år.
  • Bambusa

ang bärselar, ja har en fischerprice som ja bär dottern i när hon var bäbis, kändes bra för mig iaf, och hon var nöjd.. numera kör vi dock manduca som är ergonomisk.. hon väger 10kg och ja vill ha henne på ryggen..  men ja tycker fischer price ser bekvämare ut än babybjöjörn iaf,lite bredare sittdel för barnet skönt höftbälte för den som bär...   men till nästa ska ja nog köra sjal och manduca (dock ingen på gång än)..  har länge tänkt slänga ut f-p  på blocket, men har inte kommit mig för helt enkelt..

• Bambusa

vart får man tag i fleccefodrade galonvantar?? små och gärna bra pris..

sarsparis skrev 2010-03-28 11:29:59 följande:
    Har också dessa dagisvantar från gekås, helt värdelösa, de blir dyngsura direkt, flera av barnen har dessa på dagis och ingen vante håller måttet. Nu är det fleccefodrade galonvatnar som gäller.
  • Bambusa

tack för alla svar om fleecefodrade galonvantar...  om man ändå bodde närmare ullared.. verkar finnas ALLT där... 

Svar på tråden Gekås vol 14