• KattenJanson

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2010-10-07 22:17:37 följande:
    Ska också dit den helgen men tar 26-27 istället.
    Hade också fundering på om motellet kunde vara något.
    Bodde i stuga förra gången och det var superbra det med.
    Såg det ut att börja bli fullt så det är dags att slänga sig in i bokningen?
    Det som jag tycker är fördelen med motellet är att det är så nära varuhuset.
    Vi har bott i stuga förr men då hade man inte koll på ev kö.
    Motellrummet bokade vi i augusti tror jag.
    Lör-sön var allt annat full fram tills dess. Hua vad folk är ute i god tid...
    En kollega till mig brukar alltid åka på Lucia. Då är alla upptagna med att gå på barnens luciafirande och har inte tid att åka till Gekås.
  • KattenJanson
    Ville Mor skrev 2010-10-08 10:19:36 följande:
    KattenJansson: Brödlåda köpte jag en i rostfritt stål när jag var nere i våras. Halva priset mot de jag hade kollat härhemma.

Finns det sån klädhängare med nypor som man kan hänga strumpor och underkläder i på tork? Sen behöver jag någon form av kassar som man kan källsortera i. Ikea har dessa www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40180136 finns det liknande på Gekås?
    Åh så bra med brödlådan - hoppas att det finns i november också då. Tack för svar
  • KattenJanson

tack för tipset om rabatt på Ellos. Har precis beställt hem ett Barbapapa påslakanset till pojken för 124 kr. Perfekt julklapp!!!

• KattenJanson
    dino77 skrev 2010-10-15 16:43:07 följande:
    Hahaha o herregud vi åker lör-sön 27e 28e nov! Misstänker att vi inte kommer att vara ensamma:)
    nä, helt ensam blir du inte - jag ska också dit dåFlört
  • KattenJanson
    Skruttunge skrev 2010-11-16 13:54:38 följande:
    Haha! Lönehelg i november så kan du FETGLÖMMA att få vara ensam Önskar dig, min mor och min svägerska all lycka i folkmassorna...
    ...inte det...nåja, tack för lyckönskningarna! Valium o stålhättor!!!
  • KattenJanson
    kattengustav skrev 2010-11-22 08:50:59 följande:
    Ni som ska till Ullared idag, kör försiktigt för det ska komma 10 cm snö här neråt under dagen.
    usch o fy - har sett att det ska snöa hela veckan. Vi åker på lördag - söndag. Men det är inget INGET som kan hålla mig hemma.
Svar på tråden Gekås vol 14