• winters

Gekås vol 14

Moonlight83 skrev 2011-08-19 14:52:56 följande:
    Söker en dvd box med namnet ,En cell-sam historia
    Är
    en gammal barnserie från 90talet.Någon som vet pris på denna,har hört att någon sett den i varuhuset.
    den har jag sett, minns dock inte priset, men cirkus 269 kr kanske, älskade den som liten!!
    Oscar 091001
  • winters
    Norrskog skrev 2011-08-22 10:57:10 följande:
    Hej alla gekåsproffs!
    Det är evigheter sen jag tittade in här så jag ber om ursäkt om frågan redan varit uppe (har bara läst några sidor).

Har någon sett Pick-a-boo skaloverallerna i år? (ofodrad) 
    Nix, de verkade inte kommit i våras.
    Oscar 091001
  • winters
    Norrskog skrev 2011-08-22 11:32:44 följande:
    Så synd! Hoppas att de kommer in nu i höst istället, de var verkligen jättebra!!

Hojta till om de dyker upp.
    ja, tyvärr har de väl bara kommit på våren innan, men vi får hålla tummarna! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    jojojojojo skrev 2011-08-22 11:28:36 följande:
    vad är det för skillnad på skal overaller och regnoveraller?
    (en som har noll koll)
    personligen kallar jag regnoveraller de i galon och skaloveraller de i tyg som är vind- och vattentäta och som andas.
    Oscar 091001
  • winters
    Norrskog skrev 2011-08-22 11:37:33 följande:
    Har ni några andra tips om bra utekläder för dagis, typ overaller, byxor, jacka, regnställ osv?

Jag tycker sånt är så svårt!  
    vi har mycket från polarn o pyret, stadium och lindex.
    Oscar 091001
  • winters

Någon som vet om de brukar få in Stiga snowracer och när det skulle kunna vara i sådana fall?

Och om någon har koll på BRIO-utbudet på träjärnvägen?

Oscar 091001
  • winters

Jag kan tipsa er om oavsett vilka våtservetter ni använder är det superbra att köpa Huggies lilla plastförpackning för ca 12 kr på ICA och lägga i de servetterna ni vill, kalasbra!

Oscar 091001
  • winters

Jag köper aldrig typ schampo o tvättmedel o sånt. Det jag tycker man kan spara mycket pengar på är ju leksaker. Kläder är inte tokigt billigt, men man kan göra fynd! Det som är roligast tycker jag är att man kan hitta alla dessa saker i en och samma affär och jag ser det alltid som en utflykt när jag åker dit!

Har oxå ätit kycklingen med mangosås och sist tog jag pommes till isf klyftpotatisarna för de var lite mjöliga första gången jag åt dem. Men jag tycker att det är ett stort lyft med restaurang och jag tror att alla har förståelse för att det inte är värsta gourmetmaten när det är Sveriges största restaurang och de tar ju inga överpriser.

Måste åka innan oktober igen för att slippa julruschen! Skrattande

Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14