Gekås vol 14
Är
en gammal barnserie från 90talet.Någon som vet pris på denna,har hört att någon sett den i varuhuset.
Någon som vet om de brukar få in Stiga snowracer och när det skulle kunna vara i sådana fall?
Och om någon har koll på BRIO-utbudet på träjärnvägen?
Jag kan tipsa er om oavsett vilka våtservetter ni använder är det superbra att köpa Huggies lilla plastförpackning för ca 12 kr på ICA och lägga i de servetterna ni vill, kalasbra!
Jag köper aldrig typ schampo o tvättmedel o sånt. Det jag tycker man kan spara mycket pengar på är ju leksaker. Kläder är inte tokigt billigt, men man kan göra fynd! Det som är roligast tycker jag är att man kan hitta alla dessa saker i en och samma affär och jag ser det alltid som en utflykt när jag åker dit!
Har oxå ätit kycklingen med mangosås och sist tog jag pommes till isf klyftpotatisarna för de var lite mjöliga första gången jag åt dem. Men jag tycker att det är ett stort lyft med restaurang och jag tror att alla har förståelse för att det inte är värsta gourmetmaten när det är Sveriges största restaurang och de tar ju inga överpriser.
Måste åka innan oktober igen för att slippa julruschen!