• winters

Gekås vol 14

De har haft Kettlers trehjuling de senaste gångerna jag har varit där, minns inte priset, men det var billigt, billigt för att vara den! Den är suverän, vi har haft vår i över ett år, frikopplade pedaler och rejäl!

Oscar 091001
  • winters
    godismonstret skrev 2011-11-15 11:34:06 följande:
    Någon som vet om gekås har några bröstpumpar och vad dessa kostar i så fall? Lite sugen på philips avent manuell pump om den finns,?

jag beställde annars min från amazon i england, de har fri frakt över 25 pund och säljer de riktigt billigt!
    http://www.amazon.co.uk/Philips-SCF310-20-Manual-Breast/dp/B004G8QGZK/ref=sr_1_3?s=baby&ie=UTF8&qid=1321356547&sr=1-3
    det priset du ser där blir lite mer eftersom det visas m engelsk moms och vi får betala svensk, men det är ju marginellt.
    Oscar 091001
  • winters
    Rocktroll skrev 2012-01-07 16:19:46 följande:
    Någon som vet om skaloverallerna från pick a boo kommer in i år? Gjorde dom ens det förra året för vi köpte året där innan sist.
    det kom inga i våras, dock våren innan dess.
    Oscar 091001
  • winters

Någon som vet vilka eltandborstar som finns, gärna oral-b i 2-pack? ska ner på fredag för lite trängselfri shopping är det tänkt! Skrattande

Oscar 091001
  • winters

var nere i dag, lugnt med folk, bra fynd som vanligt! :)

vem var det som frågade om ps3, de hade för 2299 kr för 320 GB.

Oscar 091001
  • winters

Någon som vet priset på webergasolgrillen som är i bloggen i dag? Den som visas först, inte klotvarianten, utan mer rektangulär ljusgrått lock.

Oscar 091001
  • winters
    songs from above skrev 2012-02-20 23:29:41 följande:
    Har solskyddsdräkter/UV-dräkter till barn börjat komma in? Behöver en i storlek 74 till min dotter inför Turkietsemestern.
    köpte i slutet av januari, fanns massor! till pojk är de vid pojkunderkläderna bredvid herr. till tjej är de vid tjejunderkläderna vid dam. gå tillbaka i tråden, tror någon hade lagt upp ett mms med tjejbadkläder, annars finns killvarianterna i bloggen m blixten mcqueen.
    Oscar 091001
  • winters
    Pigelinen skrev 2012-02-23 16:26:48 följande:
    Åh vad sur jag blir... ringde för att fråga om badsortimentet kommit in än eftersom jag verkligen vill få tag i en flytbaddräkt men nopp, det ger INGEN status om varor. Nu var det ju ingen specifik produkt jag frågade efter utan hela men nopp, fick inget svar alls. Sånt här blir jag aparg på, jag har drygt 20mil enkel resa, åker ner 3-4gg per år och handlar för ca 10 000kr per år och så kan de inte änns tala om ifall badsortimentet finns i butik el ej... funderar på att bojkotta dem nu.. hum..
    Nu läser ju de som skriver bloggen här inne, men kan du inte skicka de ett mail iaf, så kanske de kan göra ett blogginlägg?

De har ju aldrig lämnat ut produktinfo på telefon, men nu med bloggen kan man ju få lite smygkikar vilket jag tycker är toppen som ständigt har en pågående inköpslista till Gekås! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Pigelinen skrev 2012-02-23 17:51:57 följande:
    Jag förstår att de inte kan ge produktinfo men de kan ju säga om badsortimentet finns inne el ej. Jag har redan skrivit två gånger till dem i bloggen utan svar så nä, jag skiter snart i Gekås fullt och fast. Bara så synd för jag har inte varit missnöjd förut. Men att leta runt och skicka mail som man inte får svar på tar också tid. Bara för att man är ett stort företag så kan man ju ändå vara servicinriktade.
    vad trist, men annars kan jag tipsa om cherekringar som är fantastiskt bra för barn som inte kan simma, men de får man hitta någon annanstans, men det kanske passar bra då! Skrattande
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14