• Pigelinen

Gekås vol 14

Tuttan80 skrev 2012-02-05 13:41:31 följande:
    Hej Lite frågor=)
    Har dom något bröllops relaterat? isf vad o pris?
    Har dom  jumpsuit  i vuxenstl o vad kostar dom?
    Hoppas någon vet=))  
    Enligt bloggen så kom det in jumpisar till vuxna i veckan. Har ingen aning om vad de kostar då jag inte skulle ta på mig någon frivillig;)

Bröllopsrelaterat, vad menar du mer specifikt? När vi gifte oss så köpte vi engångskamreror där, engångsmaterial till nattamaten, fotoalbum. Har faktiskt en kompis som tom köpte sin bröllopskläning där;) Hon gifte sig i en kort lila sommarklänning inköpt på GeKås;)
  • Pigelinen
    Mamma Tes skrev 2012-02-07 09:56:30 följande:
    Jessica1979: Babysitter med lekbåge finns men inte badkarsskötbord. Babywatch finns också men endast philips tror jag.
    philips hade vi till våra barn, jättebra och halva priset mot babyproffsen
  • Pigelinen

halloooo skrev 2012-02-11 09:18:14 följande:
    Nån som vet om de har paraplyvagn el sulky? Hur är dessa isf? Stadiga?

Grymt dålig bildkvalite men bild på sulkyn i varjefall... vagnen är 109år... el nästan;) Inköpt typ 2006 el 07 och använd MASSOR som resevagn. Fullt liggläge och en enorm varukorg under vilket passar mig kanon när man är på semester. Tror att den kostar runt 600kr i dagsläget på GeKås. Denna vagn har jag och mina tjejkompisar haft tillsammans och nu i höstas krockade två resor så jag köpte en till men hade inget ärende ner så då beställde jag en 2ME från Jollyroom istället och just då var det kampanj så med frakt tror jag att jag gav typ 750kr.
  • Pigelinen

Måste faktiskt säga att jag blev lite besviken just, var nere i onsdags o skulle köpa lite bad/solgrejor inför kommande resa men de hade inte fåt tin än för de var inte säsong sa de... däremot har de MASSOR av tex husvagnsgrejor... hum... bad och solresor gör man ju årtet om medan det inte är så många som behöver ny matta till förtältet kan man ju tycka...

• Pigelinen

SNÄLLA alla som är på GEKÅS nu den närmaste tiden... jag är på jakt efter en flytbadräkt till min lilla dottern en badräckt med inbyggda flytkuddar i fram o bak. Vi ska utomlands snart så jag behöver ha en. Vi var på Gekås förra veckan och då hade de inte kommit in än. om ni ser någon kan ni skicka ett "tjo" i min inbox (är inte inne varje dag på FL) så ska jag se om någon i min närhet åker ner.

• Pigelinen
    Sians skrev 2012-02-18 19:30:19 följande:
    Någon som vet om de säljer XL-pärlor? Alltså stora pärlor Tungan ute
    Såg lite när jag var där förra veckan, köpte de vanliga men såg även större, vet dock inte pris.
Svar på tråden Gekås vol 14