Gekås vol 14
Ingen speciell potta jag tänkte på! Får kolla på det när jag åker ner då!
Ingen speciell potta jag tänkte på! Får kolla på det när jag åker ner då!
Myggnät köpte en kompis till oss kostade 50:-
Jag köpte ett förra året och det va billigare och enklare, men det hittade vi givetvis inte när det behövdes
Vagga finns och kostar ca 700:-
Hade den till Selma när hon va liten men den va helt värdelös att vagga med! Vi hade den för att vi inte fick plats med spjälsäng!
Fick dock mer för den när jag sålde den än vad jag köpte den för och vi va nöjda eftersom vi inte använde vagg funktionen på den
Jul saker har de nog då, har för mig att de brukar komma in i mitten på sommaren
Line80; ja det kan du OM du vet exakt dag och klockslag och summa
Annars; Nej
Om du får fram datum, tid och summa så kan de hitta kvittot i datan och då är det inga problem!
Detta sa de till mig när jag inte hittade kvittot i våras
Konstigt, det sa det till mig att de kunde ju inte veta att varan va köpt hos dem
Jaja... Lite surt då mannen va nere med babyvakten och skulle reklamera den, men de tog inte emot den då den funkade perfekt enligt dom, sen försvann kvittot och när den dött helt tar de inte emot den då kvittot är borta... Men men... Har lärt mig att lägga kvitton på RÄTT ställe direkt (vi har ju oss själva att skylla, då det e vi som tappat bort kvittot) kommer säkert hitta det om 1 månad när garantin gått ut på varan :)
Har inte kvar varan längre iallafall då den kastades!
Men det känns lite knepigt, då de kan ju inte veta när jag köpt den om jag inte har kvittot!
Den säljs ju fortfarande och jag köpte våran för 1,5 års sen! Och har man inget kvitto som bevisar när den är köpt!
Jaja... Är nu mycket noga med kvittorna nu iallafall, nått skulle man ju lära dig av det :)
smultronhjärta; overallerna du lagt upp i bild tråden, vilken storlek e den minsta i dom? (om du vet det) finns den i stl 80 eller 86??)
Hehe...
Det spelade egentligen ingen roll vem som svarade, bara det att hon lagt upp bilden!
Tack för svaret!
Är de små/stora i storlekarna?