Gekås vol 14
är overallerna de har i bloggen bra? någon som haft dom innan? (den rosa längst ner, om det är olika märken på dem?)
är overallerna de har i bloggen bra? någon som haft dom innan? (den rosa längst ner, om det är olika märken på dem?)
och vilket pris ligger de på?
Någon som vet vad fodrade gummistövlar stl 21/22 på Skoo-boo loigger på i pris??
Ang våtservetter; så gillar vi bäst khung (tror jag de stavas) det är iallafall ett vitt paket med blå text på och en Sverige flagga! Dessa är lite tjockare (som liberos nästan) och kostar 5.90:-
Tänk på att kolla både vid babyavdelningen och hygien avdelningen, för de har olika vid de ställerna!
Ang gunry, så tycker vi att de va skit, då de va jätte tunna och de satt ofta ihop så att man va tvungen att dra isär dom, men då får man reklamera dom (hos gunry) för så ska dom inte vara,
Kolla i mitt galleri om jag har kvar bilden på vaggan (sitter på telefonen och kommer inte ihåg om det finns kvar eller ej)
Har för mig att den kostade runt 600:- för 1,5 års sen
Ståbrädan passar inte på emmaljunga city cross eller nitro heller
Skogshalllon; ja den är godkänd, när jag frågade om babyskyddet, så sa dom att man får inte sälja stolar som inte är godkända!
Priss vet jag dock inte, kanske 299
? Det känns bekant iallafall, men jag kan ha jätte fel med priset

har inte sett det där, men skall ner imorgon så jag kan kolla om det finns och ev pris på det om du vil?
uppdaterar imorgon!
nu har mysdräkterna kommit in igen (onepice) vet att det är många som frågat om justr dessa, står i bloggen att de finns inne nu igen