• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Enensammamma skrev 2010-08-26 11:33:35 följande:
    Vilken strl ska man ta då? Vad är innermåtten, någon som vet??
    Jag letade också innermått innan jag beställde. Chansade att de är normala i storlek(som vuxenskorna är)så jag tog 26 till sonen som har 25 nu. De var 16,8 cm i innermått om det är till ngn hjälp
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Nagoyam W skrev 2010-08-26 20:45:17 följande:

Har precis varit där i dag. Det finns en hel del. Men ska du ha regnkläder med flis i så är det bara stora storlekar .... 98- uppåt

Jag har också varit där en sväng idag
    jojojojojo skrev 2010-08-26 21:02:25 följande:
    Någon som vet vad hoppgungan kostar??
    Det finns en superfin "hoppgunga" som står på golvet ( i stil med Fisher Price Jumperoo) för nära 500:-
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lantani skrev 2010-08-27 20:59:33 följande:
    Tror ni det är mycket folk på måndag?
    Nope

Gällande boende så tipsar jag om att kolla på Blocket- det är många som annonserar där
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    M a l i n S skrev 2010-08-28 06:54:30 följande
    Hade de lurvfleece i år med? 
    Dottern provade en igår på Lindex och ville hemskt gärna ha en. Den kostade 179kr hur mycket kostar de på Gekås (om de finns) 
    ..jag såg inga gosiga lurviga där i torsdags men kan ju ha missat...

Annars kan du ju passa på att köpa den på Lindex idag eller imorgon(finns ju även i webshoppen)
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1031jsluv69J-SE.pdf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-28 18:50:07 följande:
    Nej, då kan det växa hår i ansiktet och så får de en snopp istället för snippa.

Jag har för mig att lurvfleece i större storlekar (92 och uppåt) kostade runt 90:- när jag var där i våras. De i mindre storlekar kanske är billigare.
    Det stämmer men sen sänkte de priset på alla- jag köpte en grön för mer pengar än en turkos som jag köpte vid ett senare tillfälle
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Bumblebina skrev 2010-08-28 20:58:31 följande:
    Vet nån om de har hellånga mammaleggings? Köpte 3/4-långa i våras, men till hösten kan det varaa gott med hellånga...
    Jag vet inte om det finns nu men jag har köpt hellånga där vid två graviditeter så oddsen är goda
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Trixet skrev 2010-08-31 19:02:32 följande:
    Hej gott folk!
    Jag undrar om någon här vet om det finns bärsjalar på Gekås? Planerar nämligen en tripp dit snart och jag misstänker att dom är billigare än Babyland osv.

Tacksam för svar!
    Det brukar finnas en sjal från BäraBarn och den kostar 449:- om jag minns rätt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ledilnaan skrev 2010-08-31 20:54:02 följande:
    Ringsjalen från BäraBarn kostar bara 199kr. Köpte själv en sån i juni, är jätte nöjd med den.
    Då är det tveksamt om de har kvar den nu..De brukar sänka priserna om de säljer dåligt dvs de ska inte ta in fler.. Jag har dock ingen aning om exakta läget nu eftersom jag inte har kollat på sistone.
    För den kostade 400 någonting när de tog in den-min dotter var nyfödd och jag var på väg att köpa den tills jag insåg att jag inte är någon sjalmänniska
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    zika skrev 2010-09-01 07:52:48 följande:
    Var hittar man presentpappret. Det ska jag bunkra ;)
    Mellan elektronik och husgeråd
    frasselina skrev 2010-09-01 07:58:52 följande:
    hej hej.. någon som vet vad en spjälsäng på GeKås kostar?
    799:-
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Snuttjulla skrev 2010-09-13 09:28:18 följande:
    Säg inte så där, jag blir jätteorolig. Har längtat så efter det här, förväntningarna är på topp som vanligt. Har till och med fått min pappa aatt ta ledigt från jobbet, för tt följ med, och har är inte ens hemma och är sjuk-ledig när hn är sjuk, så det är STORT att han ska följa med.
    Mycket beror på vilken veckodag ni ska åka dit..vad det gäller folket alltså. Sen vad det gäller utbudet så kan det skifta mycket från dag till dag och framförallt mellan tycke och smak

Jag ska dit ikväll och räknar kallt med att det är lugnt där då.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14