• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Memme81 skrev 2010-09-18 12:43:15 följande:
    Jag vil ha en overall som tål mycket men som inte ska vara för "hård". Han ska kunna röra sig bra i den. Några fler tips? Namn på overallerna som är bra?
    Alltså namnet på overallerna skiftar rätt mycket iom att en sort kanske fanns igår men inte imorgon.. Det du isf ska kolla efter är protec/finetex dvs materialet på overallen.

Min son går på Ur&Skur förskola och jag köper inte hans overaller på Gekås-de håller inte måttet anser jag!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Memme81 skrev 2010-09-20 09:51:25 följande:
    Är det stor skilnnad på kö om man kommer 9 eller 10? Jag ska åka dit den 2 oktober, har 5 timmars bilkörning för att komma dit. Vill inte åka för tidigt på morgonen, då kommer man inte orka. Tips på bra tid att komma (inte för tidigt) en lördag, rädd att det komer vara MASSOR med folk, då de flesta nyligen fått lön, men har inget annat datum som passar:( Hade tänkt åka senare i månaden men fick inget datum som passade. Så det måste bli den 2 oktober, kan inte heller åka en veckadag:(
    Denna dag hade jag kört mitt natten för att kunna hänga på låset,väl inne så orkar man mer än man tror ..och hinner dessutom avverka mycket mer innan anstormningen kommer...
    9 eller 10 denna dag kvittar nog kömässigt- jag är rätt säker på att hela stället kommer att vara kaos heeela dagen!
  • Smultronhjärta
    Solan01 skrev 2010-09-20 18:22:11 följande:
    De hade en stor Igglepiggle-docka och ett paket med figurer (Igglepiggle, Upsy Daisy, de tre Tombliboerna och Makkapakka, eller hur det nu kan stavas   ), ca 5-10 cm höga för 70 kr. Vet inte vad den stora dockan kostade, men jag minns att jag tänkte att det var väldigt billigt mot vad den kostar i vanliga affärer.
    Stora Igglepiggle kostar 69,95..På Coop här kostar den 499:- och på leksaksaffären ännu mer
  • Smultronhjärta
    giraffas skrev 2010-09-20 19:55:35 följande:
    Nån som vet om de har en tramptraktor.

Vad den kostar och gärna om nån hade en bild på en sån.
    Japp- vill minnas att den kostar 549:- säljs med tillhörande släp
    Grålle skrev 2010-09-20 19:58:08 följande:
    Någon som vet om de har Micki spis med diskbänk (minikök) och vad den isf kostar?
    Nope- endast den enkla spisen från Micki
    anette 81 skrev 2010-09-20 19:59:32 följande:
    du vet inte om dom har den där flygande grejen luftskeppet Pinky Ponk?
    De har iaf haft det,i mindre variant. Jag är inte så insatt då min son inte gillar drömmarnas trädgård
  • Smultronhjärta
    j o n n a h skrev 2010-09-20 21:46:37 följande:
    Det har kanske nämnts tidigare i tråden, men vill ändå skriva det, ang IgglePiggle, den stora dockan för 69,95! en del av dockorna pratar FINSKA!! Skrattande Jag höll på att få med mig en finsktalande hem (trots svensk text på kartongen) men min väninna provade den och när vi lyssnade lite noggrannare så lät det liiite annorlunda än vanligt! Så vill man inte ha en finsktalande igglepiggle, så testa noga!! Cool
    Ha ha- roligt ju
  • Smultronhjärta
    MiaP skrev 2010-09-22 09:30:00 följande:
    Badlakan har köpt där förr. Ren skit! Går inte att torka sig med. Lakan i vitt köpte jag i somras, finns säkert nu också.
    Well..det råkar ju finnas ett väldigt stort utbud av badlakan av olika märkenDrömmer. Det är samma sak där som med allt annat på Gekås-man får känna sig fram vad som är bra och vad som är dåligt..
Svar på tråden Gekås vol 14