• elinile

Gekås vol 14

GuteCarra skrev 2010-04-13 19:35:35 följande:
    Vad är det för sett? Min dotter behöver något att leka i på dagis nu när de är lite blaskigt och ännu lite kallt men för varmt för att ha de fleece fodrade regnsättet. Kan detta va ett allternativ tror ni?  Någon som har bild och pris? Svärmor ska iväg imorgon så hade varit bra med en bild man kunde visa henne :o)
    Har tyvärr ingen bild, men har sett en tidigare. Om det var i bildbloggen eller om det var i någon medlems bildgalleri kommer jag tyvärr inte ihåg... Någon annan som vet? Det är iaf ett 2-delat "skalset" som är vind och vattentätt. Superfina! Finns i turkost, rosa, lila och grönt, antingen enfärgade eller med något grått mönster på. Byxorna är svarta midjebyxor. Kostar 199:-, iaf det jag köpte i stl 98. Tror de börjar på 92 eller möjligtvis 86... Inte fodrat, så man får ha fleece eller något annat under när det är lite kallare.
  • elinile

Någon här som ska till Ullared snart och kan tänka sig att hjälpa mig med ett par saker?

• elinile

Såg SÅÅÅ fina scarfsar i bloggen... Vill HA!! Någon som kan handla åt mig??

• elinile
    Ruso skrev 2010-08-14 12:40:08 följande:
    Kan annars tipsa om Lindex FIX overall, den kostar 699, men just nu har man som clubmedlem 30% på ett plagg och det finns en annan kod som ger 25% på ett barnplagg... och beställer man i shoppen får man i tillägg 10% på hela beställningen - det blir "nästan" ullaredspriser"!
    Och någon som hade sett den live sa att den i år hade vattenpelare på hela 10000, fintex brukar väl mest vara 4000...
    *nyfiken* Vad är det för kod som ger 25% på ett barnplagg??
  • elinile
    Ruso skrev 2010-08-16 23:00:44 följande:

25% på ett valfritt barnplagg F32001

30% på ett valfritt plagg SELC10321

30% på valfria jeans SELC10322

Tack! De andra 2 har jag redan använt, men 25% på ett barnplagg måste jag missat!
  • elinile
    Ruso skrev 2010-08-16 23:00:44 följande:

25% på ett valfritt barnplagg F32001

30% på ett valfritt plagg SELC10321

30% på valfria jeans SELC10322

En fråga till, har den kupongen kommit på posten eller har den varit med i någon tidning eller liknande? Ville ha ett par jeansleggings, men de finns inte i blått på online-shopen bara i butik...
  • elinile

Vad kostar lekdator på Gekås? Finns det olika varianter? Märke? Ska vara till en tös som snart fyller 4.

• elinile

Frågan har säkert ställts innan, men jag orkar inte läsa igenom hela tråden... När brukar vårjackor och andra vårytterkläder komma in?

• elinile

Någon som är på Gekås ofta och som kan hålla lite koll på om det kommer in någon fin vårjacka till tjej stl 86 och 104?? Vill ha någon färgglad, gärna mönstrad jacka i lite längre modell! Regnbågsjackan var superfin, men vill inte ha en så kort jacka.

• elinile
    Tjej 83 skrev 2011-01-31 08:38:49 följande:
    kort? den e inte så kort.
    vill du ha som en kappa? för jackorna är nog alla lika långa
    Insåg i efterhand att den nog inte var så kort, men är det inte ett resårband nedtill, alltså ingen dragsko? För det vill jag inte ha, resårband alltså... Köpte en jacka förra året, pick-a-boo, fanns 2-delade set och den modellen var kanon! Du kanske vet vilken jacka jag menar? Tidigare år har de också haft modeller som liknar Name its lite, med resår i ryggen, i midjehöjd och så dragsko nedtill.
Svar på tråden Gekås vol 14